Flandriën Tour zaterdag 29/11

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GeForceFX
Mountainbiker

Re: Flandriën Tour zaterdag 29/11

Post by GeForceFX »

JorisFRST wrote:GeForceFX,

Mijn GPS file kan je downloaden van Garmin connect: http://connect.garmin.com/modern/activity/641753851" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand een idee of de foto's online komen die genomen zijn op het technische stuk ?
bedankt, maar het lukt niet, staat de rit gedeeld met iedereen, of enkel uw connecties?
JorisFRST
Mountainbiker

Post by JorisFRST »

Doh, fixed...
tomba la bomba
Mountainbiker

Post by tomba la bomba »

moorken wrote:voor wie de hoogtepunten nog eens wil herbeleven, of het moest missen: https://www.youtube.com/watch?v=gk6Eq6Ita7s

persoonlijk vond ik het een top-ritje, zeer aangenaam, de vele korte technische stukjes waren top, het 2de technische stuk van 400 meter vond ik echter wel een beetje tegenvallen, de vele haarspeltbochten vond ik nogal klote. Maar das mijn persoonlijke mening, het eerste technische stuk van 400 meter was echter wel super super!
pluim wel voor de goeie organisatie + vooral bedankt voor de gigantisch goeie afspuitstand :)
Top filmpje Moorken !!
Super om een compilatie te zien van al onze technische passages !! maar je mag er de "klote" haarspeldbochtjes niet uit censureren hé :lol:
blijven oefenen op die bochtjes hé, ga maar eens trainen als het daar rustig is en je zal zien...eens je ze onder de knie krijgt vind je het echt fun :wink:
Onze tocht was eigenlijk veel meer technisch dan het parcours van de profs op zondag hé :-D
tomba la bomba
Mountainbiker

Post by tomba la bomba »

Aan alle 1200 deelnemers nog eens bedankt voor jullie deelname en algemeen positieve appreciatie!
dat doet deugd na een zware week =D>
we hebben er alles aan gedaan om jullie een super gevarieerde en technische tocht aan te bieden en hadden natuurlijk de zegen van de weergoden...
thx ook aan alle helpers, seingevers,...dankzij jullie inzet is alles vlot en vooral VEILIG verlopen =D>
CU en tot volgend jaar misschien ?
Sportieve groeten vanwege vzw fietsclub 53x11 !
P.S. : zondag 12 april 2015 onze "53x11 Classic" (op de weg deze maal)! Be there !!
GeForceFX
Mountainbiker

Post by GeForceFX »

JorisFRST wrote:GeForceFX,

Mijn GPS file kan je downloaden van Garmin connect: http://connect.garmin.com/modern/activity/641753851" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand een idee of de foto's online komen die genomen zijn op het technische stuk ?
Nu werkt het :wink:

Lag dus nie aan mijn gps maar heb helemaal in het begin blijkbaar onbewust een stukje overgeslagen door op de gentstraat direct naar links te rijden. Herinner mij nog dat daar nog enkele fietsers stonden te twijfelen, misschien een pijltje dat verwijderd was ofzo.
Gelukkig geen al te groot stuk gemist in ieder geval :)
moorken
Mountainbiker

Post by moorken »

tomba la bomba wrote:
moorken wrote:voor wie de hoogtepunten nog eens wil herbeleven, of het moest missen: https://www.youtube.com/watch?v=gk6Eq6Ita7s )
Top filmpje Moorken !!
Super om een compilatie te zien van al onze technische passages !! maar je mag er de "klote" haarspeldbochtjes niet uit censureren hé :lol:
blijven oefenen op die bochtjes hé, ga maar eens trainen als het daar rustig is en je zal zien...eens je ze onder de knie krijgt vind je het echt fun :wink:
Onze tocht was eigenlijk veel meer technisch dan het parcours van de profs op zondag hé :-D
Miljaar, betrapt LOL. Die haarspeldbochten naar boven lagen me echt wel voor geen meter LOL.
het parcours de zondag voor de profs was een lachertje, ik heb het tijdens de wedstrijd nog meerdere malen gezegd dat ze beter hadden uitgeweken naar het eerste tech stukje van 400 meter de andere kant van de mirabrug, dat had zooooooo veel beter geweest!
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Dat is daar te smal voor de wedstrijden en daarbij laat ze daar maar weg, dan worden onze paadjes niet kapotgereden
rudi g
Mountainbiker

Post by rudi g »

Heeft er iemand gps file van deze tour ?
Grtz Rudi
spruit89
Mountainbiker

Post by spruit89 »

Iemand een idee waar de foto's te vinden zijn?
53X11 ORBEA
Mountainbiker

Post by 53X11 ORBEA »

aan alle deelnemers van onze 53x11 flandrien mtb tocht, bedankt voor jullie deelname,
jullie waren met 1200 mtbikers.
Hopelijk hebben jullie genoten van ons uitpijlwerk en vooral van de nieuwe technische stukken die we voor jullie gecreëerd hebben;
Op de dag zelf reed ik rond met de pechdienst-bus en kon me zo verplaatsen naar leuke passages.
Tot op de fiets en zeker tot volgend jaar
Post Reply