Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
junior72
Mountainbiker

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Post by junior72 »

kenneth wrote:
Connie wrote:Een mooie achterkant is niet lelijk :wink: " onclick="window.open(this.href);return false;
hèhè dat is mijn achterkant :p
Deze zou ik in posterformaat laten maken , echt ne knappe foto =D>
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Connie wrote:
koppigaard wrote:Hmmm! Connie is vanaf vandaag ook niet meer mijn beste vriendin. De beelden die ze heeft geschoten tonen mijn weinig flaterende achterkant, steunend links en rechts op mijn fiets, wandelend naar boven. Ik weet het, had ik maar op mijn fiets moeten blijven zitten dan zou ik dit de meest fantastische foto's hebben gevonden. Connie had me vooraf gewaarschuwd. Maar zoals gezegd, "moeilijk" is op de terril ook echt moeilijk.
Lol! :-) Welke ben jij dan?
Ben even bij je gestopt. Een kort moment waarop je beaamde dat deze terril echt wel spectaculaire passages kent en daarom je man verbiedt hier te fietsen.
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

koppigaard wrote:
Connie wrote:
koppigaard wrote:Hmmm! Connie is vanaf vandaag ook niet meer mijn beste vriendin. De beelden die ze heeft geschoten tonen mijn weinig flaterende achterkant, steunend links en rechts op mijn fiets, wandelend naar boven. Ik weet het, had ik maar op mijn fiets moeten blijven zitten dan zou ik dit de meest fantastische foto's hebben gevonden. Connie had me vooraf gewaarschuwd. Maar zoals gezegd, "moeilijk" is op de terril ook echt moeilijk.
Lol! :-) Welke ben jij dan?
Ben even bij je gestopt. Een kort moment waarop je beaamde dat deze terril echt wel spectaculaire passages kent en daarom je man verbiedt hier te fietsen.
:lol: Ik had er op dat moment inderdaad alweer genoeg door de lucht zien vliegen! Ik zit voor het hele jaar alweer aan mijn 'vallende fietser quota'.
Jokke2910
Mountainbiker

Post by Jokke2910 »

Connie wrote:
Jokke2910 wrote:Als ik toch een minpuntje mag geven is het over je fotograaf van dienst... :-(
Als je onze foto's beziet is het een regelrechte schande.
Zelfs ik zou deze foto's gewoon niet openbaar durven zetten!
Ze weet het ondertussen ook al.
Voor de rest super tochtje!
Beste Jokke, zoals ik via de mail ook al gezegd heb, zijn de personen in kwestie haarscherp en is de achtergrond bewust onscherp gemaakt om de snelheid te laten zien. Smaken verschillen, maar zo afkraken vind ik niet echt netjes. Groet, Connie
De personen waren helemaal vervormd en totaal niet scherp Connie! Je weet wat mijn mening is. Dit kan zeker en vast voorvallen en dit heb ik je ook gezegd. Maar deze foto's had je direct moeten wissen. Bij deze is dit ondertussen ook gebeurd. Iedereen maakt fouten. Ik ook! En uiteraard kom ik zeker niet mtb'en voor de foto's, maar als ze er toch nemen verwacht je er mooie. En een ander dat de foto's niet gezien heeft hoeft hier geen commentaar op te geven. Het is ondertussen opgelost.
Jokke2910
Mountainbiker

Post by Jokke2910 »

Brockie wrote:klagen over de fotograaf vind ik flauw, als je de fotos niet goed vindt dan koop je ze gewoon niet he, ik ga niet biken om fotos te hebben hoor
Als er een professionele fotograaf op het parcours zit en je foto's komen vervormt op het internet vind jij dit super?! Uiteraard zijn wij ook komen biken en dit was super! Mijn mening mag ik gerust zeggen! Of jij dit flauw vind of niet.
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Jokke2910 wrote:
Brockie wrote:klagen over de fotograaf vind ik flauw, als je de fotos niet goed vindt dan koop je ze gewoon niet he, ik ga niet biken om fotos te hebben hoor
Als er een professionele fotograaf op het parcours zit en je foto's komen vervormt op het internet vind jij dit super?! Uiteraard zijn wij ook komen biken en dit was super! Mijn mening mag ik gerust zeggen! Of jij dit flauw vind of niet.
Allee , ik ben content dat je onze TT super vond.
Persoonlijk heb ik nog nooit te klagen gehad over Connie haar foto's, die waren allemaal gelukt.
Het kan nu eenmaal gebeuren dat er sommige niet lukken en zijt maar zeker dat Connie dit ook erg vind.
Volgende keer staat iedereen er wel perfect op, daar twijfel ik niet aan.
MichelSpec
Mountainbiker

Post by MichelSpec »

Super toertocht, soms fout gereden ofwel lag het aan de pijltjes ofwel aan mijn onoplettendheid :bounce:
En ivm de foto's, de beste stuurlui staan aan wal of hoe noemt dat gezegde weeral :-)
Zelf ook nog geen slechte foto's tegengekomen bij Connie, en ben zelf amateurfotograaf. 8-[
moensie
Mountainbiker

Post by moensie »

Als je 1100 man moet fotograferen kan ik me voorstellen dat niet alle foto's scherp zijn. Persoonlijk heb ik dan liever dat die onscherpe en slechte foto er toch tussen staat, anders blijf ik zoeken. Als hij niet mooi is dan is het zo. Better luck next time.
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Krijg je een top tocht, top bevoorrading, top inschrijvingsprijs, en dan zijn er die klagen dat ze niet mooi op de foto staan. Je verzint het niet...
Jokke2910
Mountainbiker

Post by Jokke2910 »

sam2300 wrote:Krijg je een top tocht, top bevoorrading, top inschrijvingsprijs, en dan zijn er die klagen dat ze niet mooi op de foto staan. Je verzint het niet...
Dit is idd zo! Ieder zijn mening. Bij u is altijd alles perfect en je hebt nooit geen eigen mening zeker? Zou nu willen dat iedereen erover stopt! Het is opgelost ondertussen...
Post Reply