12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Start
oops, je kan al wat eerder inschrijven hoor, no problemo. het vertrek is idd. vrij tussen 8 en 9h30. Een groepsstart is in onze kontreien met toch een aantal vrij drukke straten echt niet te doen. dan moeten we de politie en nog veel meer medewerkers mobiliseren, en dan wordt alles echt peperduur... is de moeite niet waard.mikke wrote:Als ik de website van de Hagelandse chrono raadpleeg, zie ik dat er inschrijvingsmogelijkheid is van 8h00 tot 9h30 en dat er gedurende deze tijd ook kan gestart worden. Is het een vrij vertrek tussen 8h00 en 9h30 of is er een groepsstart op een bepaald uur?
normaliter zijn de voorinschrijvingen vandaag nog niet afgesloten. ik denk dat dat morgen ergens zal gebeuren. maar tkan ook vanavond zijn. weet nie goe.
morgenochtend gaan we het ganse parkoers rijden, en zien hoe het zit met het benodigde snoeiwerk. de netels gaan we proberen aan te pakken (zelf), aan het lange gras gaan we niet beginnen. tis mtb he, tis geen zanettebakritteke...Tinky-Winky wrote:Hebben jullie wat snoeiwerken laten doen rond Houwaart ?
Zoniet vertrek ik in lange broek