Zo 09/12/2012 Wouw (NL) :: ATB Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Motorbiker
Mountainbiker

Re: Zo 09/12/2012 Wouw (NL) :: ATB Toertocht

Post by Motorbiker »

Zijn er binnenkort nog tochten in deze streek?
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Motorbiker wrote:Zijn er binnenkort nog tochten in deze streek?
Ossendrecht 16/12/2012

Maar 't zal zonder mij zijn dan... :wink: mijne harem is compleet dit weekend... #-o

Grtz,
RTC De Molenrijders
Mountainbiker

Post by RTC De Molenrijders »

De foto's van onze tocht zijn te zien op Mountainbike You.nl

http://www.mtb-you.nl/default.asp?contentid=422
Grifo
Mountainbiker

Post by Grifo »

Het was wel een stukje rijden met de auto, 95 km, maar zeker de moeite waard. Die 2e vuilnisbelt, amai dat was toch serieus. Goei organisatie en tot volgend jaar. 8-[
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Vond de omgekeerde volgorde veel beter! Eerst dat stuk langs het spoor waar de vorige jaren menigen finaal werden doodgenepen :-) en op het einde pas de bergskes waar het vorig jaar eerder wandelen was door de drukte. Nu was het pak ferm uiteen gerammeld. Seingevers: top!!
Extra lus was super, met mijn 22-23 combo vanuit het zadel mijn rug toch serieus laten afzien, maar het was de moeite. De dag nadien finaal in bed met griep.... dat was minder. Nu op zoek naar de foto's. Ik heb er twee zien staan, beide van mtb-you.nl?
RTC De Molenrijders
Mountainbiker

Post by RTC De Molenrijders »

Vissie2 wrote:Vond de omgekeerde volgorde veel beter! Eerst dat stuk langs het spoor waar de vorige jaren menigen finaal werden doodgenepen :-) en op het einde pas de bergskes waar het vorig jaar eerder wandelen was door de drukte. Nu was het pak ferm uiteen gerammeld. Seingevers: top!!
Extra lus was super, met mijn 22-23 combo vanuit het zadel mijn rug toch serieus laten afzien, maar het was de moeite. De dag nadien finaal in bed met griep.... dat was minder. Nu op zoek naar de foto's. Ik heb er twee zien staan, beide van mtb-you.nl?
Wij wisten niets van een andere fotograaf maar is blijkbaar iemand geweest van de krant BN de Stem want de andere dag stond er een foto in deze krant.
tubecrosser
Mountainbiker

Post by tubecrosser »

Biker Jef wrote:Een mooie maar zware tocht, gisteren in Wouw; en prima organisatie.
Een kleine opmerking, het verschil tussen de 31 km en de 48 km is vrij groot. Met enkele bordjes extra is het vast wel mogelijk om iets "tussenin" aan te bieden....
Hi Jef,

Die hebben al 4 afstanden daar in Wouw, waar tref je dat aan?? Het verschil is nie zo groot, toch?? [-X
Post Reply