voila ook terug thuis
Was zalig parcourke twas bijna een veld rit zoveel recht stukken
dis singletracks vond ik de max zalig gewoon.
De teriils op gereden maar bij het begin onderuit gegaan en men stuur in men ribben gehad.
heb ze toch uitgereden en gestapt
De laatste afdaling daarvoor heb ik gepast en ben rechtstreeks door gereden naar de start.
Maar al bij al heel lekker parcourke en ben dan nog niet zo ervaren als de meeste maar je moet wel kl.ten hebben om die op te rijden en vooral sommige afdalinge.
In het bos waren er 2 waar ik voor ben afgestapt daar stond zelfs eentje van security precies .
Ook wat gezegd mag worden heel goeie afspuitstand kan ni overal gezegd worden
Aangezien ik men fiets in de wagen moet zetten is dit een plus punt om volgend jar zeker terug te komen
Za 10/11/2012 Stal / Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mazdalover323
- Mountainbiker
-
Warpy
- Mountainbiker
Wij zijn ook terug in Oud-Turnhout. Vanmorgen om 10u gestart voor de grote toer. Weinig volk tegengekomen.
Tja, wat moet je hier van zeggen: prima afpijling, veel seingevers, nog meer linten en dan zo'n speeltuin waar je een tocht in mag/kan uitstippelen.
Dankuwel mannen/vrouwen voor deze prachtige dag!
Tja, wat moet je hier van zeggen: prima afpijling, veel seingevers, nog meer linten en dan zo'n speeltuin waar je een tocht in mag/kan uitstippelen.
Dankuwel mannen/vrouwen voor deze prachtige dag!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Vandaag de langste afstand gereden: 86 km dewelke iets verkort was. Had 78 km, maar met op en af van thuis met fiets in totaal 113 km. Was een super TT, niks op aan te merken!! Als ik iets moet aanmerken, dan misschien dat bevoorradingen vroeg vielen, maar die waren dan wel weer dik in orde. Zelfs een boke met choco :) en chocowafels, wat goed smaakte. Voor de rest ook nog even vermelden dat het leuk was dat er seingevers naast de kant stonden!
Ben ook overal op en af gereden (hiermee bedoel ik ook overal op terrils), dus ben ook tevreden over mezelf!!
Mannen zeker tot volgend jaar en doe zo verder!!!
Ben ook overal op en af gereden (hiermee bedoel ik ook overal op terrils), dus ben ook tevreden over mezelf!!
Mannen zeker tot volgend jaar en doe zo verder!!!
Mannekes, mannekes, wat een tocht.
Hier is enkel positieve kritiek op zijn plaats.
Voor mij de beste organisatie/parcours van de laatste jaren.
Bevooradingen lagen mijns inzien wel op de juiste plaats (na 23 en 50 km). Meer dan genoeg, zelfs lekkere boterhammekes op de 2de.
En iemand die hier verkeerd rijdt heeft toch echt een bril nodig. Zoveel pijlen ,lint en kalk op de weg, op de juiste plaatsen gevaar borden (en het waren er veel) + op de drukke wegen seingevers.
Ja hier is veel tijd ingestoken!
85km puur genot, met als lekker toetje de mijnterrils. Dacht eens efkes naar boven en terug naar beneden, jawadde, zat er ferm naast, bleef maar op en af gaan. Geweldig.Maar inderdaad niet geschikt voor ongeoefende bikers. Slim om alleen de marathon erover te laten gaan, kwestie van de drukte te beperken.
Dubbele dikke duim mannen, volgend jaar terug van de partij!
Hier is enkel positieve kritiek op zijn plaats.
Voor mij de beste organisatie/parcours van de laatste jaren.
Bevooradingen lagen mijns inzien wel op de juiste plaats (na 23 en 50 km). Meer dan genoeg, zelfs lekkere boterhammekes op de 2de.
En iemand die hier verkeerd rijdt heeft toch echt een bril nodig. Zoveel pijlen ,lint en kalk op de weg, op de juiste plaatsen gevaar borden (en het waren er veel) + op de drukke wegen seingevers.
Ja hier is veel tijd ingestoken!
85km puur genot, met als lekker toetje de mijnterrils. Dacht eens efkes naar boven en terug naar beneden, jawadde, zat er ferm naast, bleef maar op en af gaan. Geweldig.Maar inderdaad niet geschikt voor ongeoefende bikers. Slim om alleen de marathon erover te laten gaan, kwestie van de drukte te beperken.
Dubbele dikke duim mannen, volgend jaar terug van de partij!