Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
De Dabbers zijn ook aanwezig, weliswaar met een beperkte delegatie want er liggen nogal wat Dabbers in de lappenmand met griep.
Vorig jaar hebben we de 60 km gereden in de gietende regen, dit jaar zijn de vooruitzichten in ieder geval beter.
En wat die beek betreft, in ons filmpje van vorig jaar zag er dat heel anders uit
vanaf minuut 5:55 ongeveer ...
www.dabbers.be
Vorig jaar hebben we de 60 km gereden in de gietende regen, dit jaar zijn de vooruitzichten in ieder geval beter.
En wat die beek betreft, in ons filmpje van vorig jaar zag er dat heel anders uit
vanaf minuut 5:55 ongeveer ...
www.dabbers.be
- G-m@n.
- Mountainbiker
Re: Bandendruk
1.6kg met rocket ron's, zadel iets naar voor kantelen en u stuur wat laten zakkenSandervm wrote:Welke bandendruk kunnen jullie aanraden voor morgen?
Morgen voor de 70km![]()
Dnkj
Sander
gelieve soort band, gewicht rijder, type fiets 26" 29"!? hart tail of ne fully. want anders kan men geen juiste banden druk berekenen.Sandervm wrote:Welke bandendruk kunnen jullie aanraden voor morgen?
Morgen voor de 70km![]()
Dnkj
Sander
MVG
heel snugger..lowie wrote:ze gaan er morgen zondag rond 11 uur aan beginnen_alain_ wrote:Is alles al uitgepijld?
het is dus volgens u dus niet mogelijk dat er morgenvroeg nog wordt bijgehangen op cruciale plaatsen.
En als ik kom (hangt van mijn schoder af) dan vertrek ik terwijl jij nog lang in dromenland ligt.
- ---jakke---
- Mountainbiker
Post by ---jakke--- »
Sandervm wrote:Welke bandendruk kunnen jullie aanraden voor morgen?
Morgen voor de 70km![]()
Dnkj
Sander
Last edited by ---jakke--- on Sun 26 Feb 2012 00:37, edited 1 time in total.
Alles is uitgepijld. Morgen vanaf 7 uur wordt er in 5 groepen van 3 man controle gedaan, die permanent blijft duren tot einde tocht._alain_ wrote:heel snugger..lowie wrote:ze gaan er morgen zondag rond 11 uur aan beginnen_alain_ wrote:Is alles al uitgepijld?
het is dus volgens u dus niet mogelijk dat er morgenvroeg nog wordt bijgehangen op cruciale plaatsen.
En als ik kom (hangt van mijn schoder af) dan vertrek ik terwijl jij nog lang in dromenland ligt.
En à propos >>> vanaf 5u45 vind je me aan de inschrijving
Slaapwel !