RVH wrote:
Goed gedaan jongen...
Voor de rest, mooie fiets.
Crank kapot ? Zwans je nu of wat ?Reflex wrote:Als je een kleine sleutel op een crank zet is het logisch dat hij niet in eerste instantie loskomt hé...
Maar laten we erover ophouden, het feit dat je nu al je crank kapot hebt en je bladboutjes bewijst voor mij al dat je niet weet wat je doet. Hopelijk blijft het daarbij en ga je nu eens fietsen met je bike
RigolleM wrote:Mij gaat om het principe, een 'nieuwe' bike dient om mee te rijden niet om uit elkaar te vijzen...RVH wrote: Tussen iets los- en vastdraaien en beschadigen zit een groot verschil.
Iets losdraaien en het daardoor beschadigen dan ging het bij de eerste handeling fout > TE vast dus.![]()
Soit, onze hulp en advies heb je niet meer nodig, want MENEER heeft genoeg ervaring, staat te lezen op iedere bladzijde van dit topic en helaas ook in véle andere topics... Alleen veel vragen voor iemand met al die 'knowledge'
kevx wrote:als uw inbus rond is geworden zegt dit niks over de kwaliteit van de bout. Zeker niet als die nog nieuw is. Wil gewoon zeggen dat je verkeerd gereedschap gebruikt en dat je nog geen bout kan losvijzen[/list]
Is het niet gewoon dat het willen losdraaien van het buitenste kapje (rechter op je foto )de enigste fout die je gemaakt hebt en dat je enkel dat binnenste boutje had moeten losdraaien? of zie ik het verkeerdRVH wrote:kevx wrote:als uw inbus rond is geworden zegt dit niks over de kwaliteit van de bout. Zeker niet als die nog nieuw is. Wil gewoon zeggen dat je verkeerd gereedschap gebruikt en dat je nog geen bout kan losvijzen[/list]
Hmmm men inbussleutel is 100 % intact, bladboutje is binnenkant rond, niet moeilijk als het van plastiek is en dan ook nog gelijmd is.