Zo 15/01/2012 Kluisbergen :: VTT Toertocht door de Vlaamse A

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

damn, supertocht, om het op 10 te plaatsen: parcours 8.5/10 amuzement:9/10 afzien: 10/10

damn, uncle sam en z'n maten waren toch een niveau hoger, gelukkig waren: gunther, emanuel en wollie(wouter) echt goed doorgereden, wollie is super! een echte aanrader om met mee te rijden! maar ik ben wel choco nu #-o
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

sorry maar, voor de omvang van deze organisatie had ik net iets meer verwacht, ongekende padjes (bijna alles was bloso route, ken de streek daar te goed voor), en qua bevoorrading: sorry maar simpel plat water??? ok, dat voldoet aan een minimum... maar ik ken er die veel beter doen voor minder geld met minder mensen, en beter parcours.
MAAR... qua veiligheid op oversteekplaatsen, bepijling en goede sfeer geef ik een toppie!!! =D>
lastigheid was ook heel goed...
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Terug van een hybriderit (mengeling baan-onverhard) #-o
Mij heel goed geamuseerd en daar doen we het voor.

Parcours is bewust lowprofile gehouden , een beetje overal rond gefietst
als je ziet wat we allemaal voorbijgereden zijn.

Maar eerlijkheidshalve heeft niemand baat met onberijdbare hellingen en ploeterbosstroken dus toppie voor de periode van het jaar zeker voor het doelpubliek. =D>
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Ook ik had er veel meer van verwacht. De gekende Bloso paadjes met veel baan. Offroad gehalte mag wel wat hoger ondanks de modder. Het blijft mountainbiken hé.

Parkeren was ook een hekel punt. Op de site stond dat er ruim voldoende parkeerplaats was maar dat was er dus niet. Tevens de MTB route over de toegangsweg sturen is ook niet handig. Was een rotzooitje.

Verder niks te klagen over de organisatie. En toch geamuseerd :-D
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Aan sommige onbegrijpelijke opstoppingen te zien, was er méér dan genoeg offroad...
Tip: Den helft van den druk van de banden, voetjes in de pedalen en 't zal al veel schelen...

Bevoorradingen waren beetje ondermaats, idd...

En sommige mensen hebben toch echt lange tenen hoor als ze voorbijgestoken worden :lol:

Bon, nog een enkele maanden en 't is terug zomer :drunk:

Nog iets, echt wel héél veel "helden" gezien zonder helm [-X

Al bij al redelijk voldaan thuis gekomen met 95km op de teller.
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

heb mij geamuseerd, een piepjonge MTB'er leren kennen (Gunter K.) en samen met hem Zeffi en Emanuello de TT gereden. Vlot tempo en persoonlijk heb ik de tocht goed verteerd. Het gaat bergop met de conditie, olé .
Bedankt voor het gezelschap. Wouter
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Klopt het dat ik weer Marie-Christine zag staan met haar camera?
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Vandaag de 55 km gereden
Ik vond de vorige edities toch iets beter , te veel asfalt
Hoe de hellingen er nu bij liggen kan ik niet inschatten maar de stukken offroad waren best te doen
Toch genoten van deze TT
Bedankt organisatie
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Was behoorlijk druk daar vandaag in Kluisbergen.
Na de afdaling van de Pensemont kon ik alleen verder, bikemaat z'n ketting in twee. Vond ook dat er nogal lange roadstukken inzaten, maar idd. voor de meesten zal er wel genoeg off-road geweest zijn. Het vettige laagje zorgde af en toe voor een beetje 'glijden', maar er kon overal gereden worden.
Tweede bevoorrading alleen drank en banaan, zijn we hier niet gewoon.
De andere twee bevoorradingen waren wel in orde.
Zeker een =D> =D> voor de vele seingevers, bedankt.
Ook de pasta achteraf smaakte prima.
Na goed 65 km thuis opgedraaid, niet helemaal choco, maar tijdens de cross deze namiddag toch bijna in slaap gevallen ...
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

In tegenstelling tot voorgaande jaren vond ik het parcours vandaag allesbehalve lastig. Teveel baan werd hier al genoemd, zeker op de 55km lussen zat er weinig extra of uitdagends. Enkel de eerste 30km kon me bekoren. Na het muziekbos zat er niks mtb meer in...
Hier en daar wat uit de doppen kijken voor eventuele rijmplekken.
Bikewash infra goed, maar te weinig druk wrs door teveel slangen tegelijk.
Mijn gevoel: 5eur met vergunning is wat veel ivm andere TT
Post Reply