Zo 05/02/2012 Pellenberg :: Hoogste Punt Veldtoertocht / Edi

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

Ben de 30km gaan doen, frisjes. Mooie tocht, goed afgepijld en bevroorrading was goed :wink: bravo organisatie (de redbull meisjes langs de kant op een heel vreemde plek waren voor mij niet nodig hoor :wink: )
lljasperll
Mountainbiker

Post by lljasperll »

Net terug van de 49km op een staalhard parcours. Enkele moeilijke stukken waar tractortracks bevroren waren maar erg mooi met de sneeuw, heel goed aangegeven, twee bevoorradingen en een goede organisatie! Bedankt ik heb er van genoten.
Een dorpsgenoot :)
Stijnnn
Mountainbiker

Post by Stijnnn »

De 54km gereden, heel goed uitgepijld, lag er zalig bij, lekker in het zonnetje. Teentjes deden wat pijn aan de eerste bevoorrading maar dan kwamen ze er wel door.
Wel geen redbull meisjes gezien.

http://connect.garmin.com/activity/147282853
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Stijnnn wrote:De 54km gereden, heel goed uitgepijld, lag er zalig bij, lekker in het zonnetje. Teentjes deden wat pijn aan de eerste bevoorrading maar dan kwamen ze er wel door.
Wel geen redbull meisjes gezien.

http://connect.garmin.com/activity/147282853
Tiens, volgens uwen thermometer zou de RedBull brigade nochtans ergens tussen de 57 en 58ste km gestaan hebben :-D

Heb niemand meegekregen, dus uiteindelijk besloten om fietske alvast binnen te brengen voor nieuwe aandrijving. Volgende week dus hopelijk beter!
herber
Mountainbiker

Post by herber »

Iets voor 8u gestart bij -10 graden...
Wel wat problemen gehad met te dunne handschoenen, maar mijne compagnon 'zaagde' net nog iets harder dan ik, zodat de pijn verbeten werd.
Geweldig goed afgepijlid, alles goed berijdbaar (behalve enkele verharde slijksporen).
Prima bevoorrading (een lekker soepke), nadien een redbulleke recht uit de limburg, kortom alles prima in orde.
De verwarming in de zaal had het blijkbaar begeven, maar daarover gaan we echt niet klagen.
Knap werkt van de organiserende club.
redben
Mountainbiker

Post by redben »

De velosporters waren er ook, al ware, het minder dan voorzien, de woezen.
Met de fiets heen en terug en daar een deel de 30 en een deel de 40 gedaan. Goed parcours ne lekkere soep. Jammer van het weer voor de organisatoren. Het was nochthans goed te doen en prachtig in het bos.
Thx mannen!!
jo63
Mountainbiker

Post by jo63 »

Dank aan de organisatie. Zal volgende keer 2x betalen want was mijn geld vergeten. Zalig tochtje. De afwezigen hadden weeral eens ongelijk.
Volgende week Heverlee en dan is het drieluik compleet.
http://connect.garmin.com/activity/147360016
valc
Mountainbiker

Post by valc »

Vanmorgen thuis vertrokken om 8u30 en parkoers opgegaan aan 't stenen kruis (diestsestwg grens lubbeek--linden) als eerste bij de Red Bull girls gekomen maar mijnen temperatuur was op dat moment zeker nog niet aan een "verfrissing " toe dus de dame vriendelijk bedankt en door.
Met de nodige voorzichtigheid via het volgens mij perfect afgepijlde traject bereikte ik ook als allereerste de kalvarieberg waar ik als beloning voor deze dubbele klim een eerste bevoorrading tegenkwam ,een drankje ging er nu wel vlot in .De temperatuur was nu al goed te doen en door vingers en tenen goed in beweging te houden eigenlijk nooit echt kou gehad .
Verderop tussen de velden was vanaf nu ook een stralende winterzon van de partij dus genoten van de besneeuwde landschappen waar ik kon ( ook beetje op de weg moeten letten he ) ,redelijk wat moeite gehad met de fietsdoorploegde modderstroken die nu knalhard bevroren lagen ( ik ben eigenlijk ni zo handig ;^) )maar zonder ongelukken aan de inschrijving geraakt met 24km op de teller.
Na deze formaliteit snel een iceteake en verder eer het verzamelde zweet teveel ging afkoelen. Hoewel het wende nog steeds voorzichtig het nu volgende gedeelte aangevat en bij de splitsing gekozen voor 54-39, ik woon in de buurt maar kom eigenlijk nooit deze kant uit dus aangename ontdekkingstocht tot weer op bekend terrein (linden centrum) . Na de klim charteuzebos op de splitsing 29 gekozen en zo naar de bevoorrading . Van hieruit heb ik dan nog de laatste lus langs het gasthuisbos gevolgd tot op het punt waar ik vanmorgen op het parkoers starte .
Totaal 50km vandaag ,ik heb de ganse rit genoten ,dikke dankuwel aan de mensen die mij een perfecte zondagvoormiddag bezorgd hebben met hun inzet.
Waarschijnlijk is de opkomst door dit weer niet zoals andere jaren maar de afwezigen hadden zeker ongelijk .
Proficiat Pellenberg
Davodin
Mountainbiker

Post by Davodin »

genoten van 52km
zeer technische passages, mooie tocht, goed afgepijld, goede bevoorrading

als peter van de Bloso-route in Lubbeek mag ik de WTC uit Pellenberg een dikke proficiat wensen
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de 30 afgebold, en met dit vries en sneeuw-weer was de tocht véééél berijdbaarder dan vorig jaar, alles dik in orde en nen dikke merci voor de seingevers( je moet het toch maar doen in deze vriestemperaturen) =D>

sasbikers humbeek trotseerden met 8 de kou.
Post Reply