Deze dus, had een pagina eerder hier mijn bevindingen al over geschreven.Reflex wrote: Overigens is er nog een betere lamp voor minder geld: http://www.dealextreme.com/p/t6-assault ... -set-82508
Bulls69 wrote:Ik heb sinds 2 weken het nieuwste telgje van DE LED verlichting in gebruik en uitvoerig kunnen testen tijdens de nachtritten in Gavere & St Maria Horebeke, moet zeggen dat het mij zeer goed bevallen is.
1) Lichtopbrengst (theoretisch) van 900Lummens bij MagicShine naar 1200 Lummen gestegen met de nieuwste T6 LED(de reële Lummen zijn uiteraard betwistbaar).
2) De beamspot is een stukje smaller dan bij de Magic Shine lampjes, hierdoor hebben ze meer spotbeam gehalte en draagt de lichtbundel ook verder, bij mijn MS lamp zie je de boom achter mijn tuin (+-100m) nog net staan, met deze nieuwe lamp zet je de boom duidelijk in het licht.
3) Ondanks de opmerkelijk toename van lichtopbrengst wordt de lamp minder warm in vergelijk met mijn MS 900 Lummen
4) Batterijduur op 100% vermogen haalde zonder probleem 3,5u bij +-10°C
5) De kabellengte is zowel aan de lamp en batterij een stuk langer waardoor je geen extra verlengkabel nodig hebt bij gebruik op de helm en achterzak
6) Een hoofdband is er standaard bijgeleverd
7) De batterij & lader zijn dezelfde als bij de MS 900Lummen, alleen zijn de buitendiameters van stekkers bij de lamp en batterij net iets kleiner dan bij de MS 900 Lummens waardoor je uw oudere batterij en verlengkabels kunt gebruiken op de nieuwe lamp maar niet omgekeerd
8 ) De lamp geeft geen storingen bij draadloze hartslagmeters en snelheidsmeters wat wel het geval is bij de oudere MS900 Lummen
Lost but not least, je betaalt slechts 35€ ipv +-60€ bij de oudere MS 900 Lummens. Gaat je voorkeur naar de oudere P7 900 Lummen led, goed nieuws want die betaal je ook slecht 35€
Wat de betrouwbaarheid ervan is zullen we nog moeten afwachten en kan alleen de toekomst ons vertellen![]()
Hier kan je deze kopen