Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
gube
Mountainbiker

bandenkeuze

Post by gube »

met welke banden en druk rijden jullie met dit vtiesweer deze wedstrijd, mijn fiets is dubbel geveerd.
Geert-Jan
Mountainbiker

Post by Geert-Jan »

ik doe niet mee aan de hel maar volgens mij is het ( als't niet meer gaat regenen ) te doen met RR ofzo, druk weet ik ni goe...
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Ik doe niet mee maar k'heb deze topic wel wat gevolgd.
Als marathonbiker heb ik een 2tal weken geleden voor het eerst meegedaan aan een duathlon. Was een leuke ervaring en het smaakt naar meer maar voor een dergelijke onderneming als de hel moet je nog specifieker getraind zijn.

RESPECT voor elke deelnemer.
Balance
Mountainbiker

Post by Balance »

Please 5 graden warmer.
P
Mountainbiker

Post by P »

Het kan nog vanalles doen de zondag.
Neem maar van me aan , moest het sneeuwen dat je uwe pere nog gaat zien. Een laag sneeuw in cobinatie met een dikke 200 man die alles omwoelen zorgt voor een aanzuigende grond dat het niet normaal is !!

Ik ben momenteel aan het vechten tegen de beestjes in mijn lijf :-?
Verleden week een lichte salmonella vergiftiging opgedaan, resultaat tot gisteren was het toilet mijn beste vriend. Nu is dat beestje van mijn darmen naar mijn neus gekropen... Een stevige valling ga ik nog moeten overmeesteren en dan is den Duivel aan de beurt... :evil:

Tja de voorbereiding was 100% perfect gelopen en het taperen dan weer niet , liever zo dan omgekeerd !! Ik ga dit in mijn voordeel laten spelen door SUPERuitegrust aan de start te verschijnen...

Om de motivatie wat op te krikken
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

en ik rij daarjuist op een trainingske mijn freewheel in friet vaneen, alsof de duivel er mee gemoeid is :evil: :evil: Gelukkig gebeurt dit nu of m'n tweede kasterlee-avontuur zou er al na 3km fietsen hebben opgezeten!! een geluk bij een ongeluk zeker? Heb mezelf dan maar op een paar xt's getrakteerd :lol: Morgen alles monteren en eens gaan uittseten wat dit zegt tov van m'n oude en veel zwaardere wielen :bounce:

grtz :evil: :evil:
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Balance wrote:Please 5 graden warmer.
Ik hoop het voor jullie........vandaag 2u30 gebiked en t is toch moeilijk om je warm te houden met zulke temperaturen.

Doe zeker maar genoeg aan.....beter te warm gekleed dan onderkoeld geraken.
Ik heb dat bij mijn eerste deelname meegemaakt dus spreek een beetje uit ondervinding. Niet aangenaam in ieder geval.
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

Griet wrote:
Balance wrote:Please 5 graden warmer.
Ik hoop het voor jullie........vandaag 2u30 gebiked en t is toch moeilijk om je warm te houden met zulke temperaturen.

Doe zeker maar genoeg aan.....beter te warm gekleed dan onderkoeld geraken.
Ik heb dat bij mijn eerste deelname meegemaakt dus spreek een beetje uit ondervinding. Niet aangenaam in ieder geval.
ALLEZ GRIET DA GIJ ONDERKOELD GERAAKT KAN IK ME MOEILIJK VOORSTELLEN :lol: (ik dacht da ge zo een hiejete waart) 8)
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

MAD MAX wrote: ALLEZ GRIET DA GIJ ONDERKOELD GERAAKT KAN IK ME MOEILIJK VOORSTELLEN :lol: (ik dacht da ge zo een hiejete waart) 8)
nivooooo :roll: :roll:

Allez, ze geven sneeuw voor 't weekend.. Da heb ik nog nie gehad.. Maakt het alleszins nog eens een stuk gevaarlijker om op uwe smikkel te belanden omdat ge dan zelfs de bevroren sporen ook niet meer ziet.. #-o Nu, als't dan overdag zelf ook nog sneeuwt, gaan ik m'n skitenueke bovenhalen peins ik, Hopelijk is er gluhwein voorzien aan de bevoorrading. 8)
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

vrieskou

Post by pierrot le fou »

Als het zo koud blijft .
"Pitsen" ze er dan geen toer af ?
Om zo zware problemen van onderkoeling te voorkomen ?
Bij de triathlon ,in mijn vroegere jaren , deden ze dat toch .
Ik ben benieuwd .
Ik kom kijken en aanmoedigen .Nr 150 heeft dat nodig .
Deze persoon beweerd dat ik hier ook aan moet meedoen .
Toch eerst eens komen kijken .
Post Reply