Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- J.E.
- Mountainbiker
gij vraagt ikke heb gerejen:Stijnie wrote:zeg kamevriend gij rijd dikwijls naar overijse hé met de fiets??J.E. wrote:d'oh
Ik zou daar zondag ook moeten geraken...hoe rij ik het beste van in ninof? En hoeveel km is da ongeveer?
http://connect.garmin.com/activity/1419497
kortste weg, "veiligste" en 420HM's
binnen 'n 2tal uurkes bezig 'k dienen weg om naar huis te bollen....
-
Stijnie
- Mountainbiker
grazie...spijtig dak zelf gene garmin heb...ma met tees kan ik al meer dan goed mijn plan trekkenJ.E. wrote:gij vraagt ikke heb gerejen:Stijnie wrote:zeg kamevriend gij rijd dikwijls naar overijse hé met de fiets??J.E. wrote:d'oh
Ik zou daar zondag ook moeten geraken...hoe rij ik het beste van in ninof? En hoeveel km is da ongeveer?
http://connect.garmin.com/activity/1419497
kortste weg, "veiligste" en 420HM's![]()
binnen 'n 2tal uurkes bezig 'k dienen weg om naar huis te bollen....
merci hé
- FuriousFonck
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 20 2009; Thompson X-Line Xt; Cannondale F900
Post by FuriousFonck »
Ik volg geregeld de LF6 route vanuit gbergen tot in overijse etc.Stijnie wrote:zeg kamevriend gij rijd dikwijls naar overijse hé met de fiets??J.E. wrote:d'oh
Deze passeert via o.a. via Kester en Vollezele dus daar moet jij eenvoudig kunnen inpikken. Er is wel nog een omweg lang St Pieters Leeuw vooraleer je in Halle bent, GBergen -Halle is 60km via LF6 ipv 35 rechtstreeks, maar dat kan geen probleem zijn voor u :D Eventueel kan je dat stuk ook afsnijden.
Vanaf markt in Halle (even goed opletten dat je de bordjes vind) gaat het vrij rechtstreeks langs Overijse etc...
Ik heb voor de zekerheid de eerste keer wel de route een beetje afgeprint zodat je niet in de problemen komt indien je een bordje mist.
Route zie je hier: http://www.fietsroute.org/map.htm?xmlfi ... kebrug.xml
-
Stijnie
- Mountainbiker
da lijkt mij inderdaad nog gemakkelijker gewoon de plaskes volgen...FuriousFonck wrote:Ik volg geregeld de LF6 route vanuit gbergen tot in overijse etc.Stijnie wrote:zeg kamevriend gij rijd dikwijls naar overijse hé met de fiets??J.E. wrote:d'oh
Deze passeert via o.a. via Kester en Vollezele dus daar moet jij eenvoudig kunnen inpikken. Er is wel nog een omweg lang St Pieters Leeuw vooraleer je in Halle bent, GBergen -Halle is 60km via LF6 ipv 35 rechtstreeks, maar dat kan geen probleem zijn voor u :D Eventueel kan je dat stuk ook afsnijden.
Vanaf markt in Halle (even goed opletten dat je de bordjes vind) gaat het vrij rechtstreeks langs Overijse etc...
Ik heb voor de zekerheid de eerste keer wel de route een beetje afgeprint zodat je niet in de problemen komt indien je een bordje mist.
hopla naar halle rijden daar bordje zoeken LF6 en dan da volgen tot in overijse!!! Geen probleem voor mij
- FuriousFonck
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 20 2009; Thompson X-Line Xt; Cannondale F900
Post by FuriousFonck »
Nog vergeten zeggen: kan wel moet koersfiets, maar er zijn een paar 100en meters offroad-achtig. Ik pak altijd de mtb, die extra paar watt wrijvingsweerstand is dan extra trainingStijnie wrote:da lijkt mij inderdaad nog gemakkelijker gewoon de plaskes volgen...FuriousFonck wrote:Ik volg geregeld de LF6 route vanuit gbergen tot in overijse etc.Stijnie wrote: zeg kamevriend gij rijd dikwijls naar overijse hé met de fiets??
hopla naar halle rijden daar bordje zoeken LF6 en dan da volgen tot in overijse!!! Geen probleem voor mij![]()
...ben superman ni zenne...
Success!
-
Stijnie
- Mountainbiker
jaja zeker met de mtb...rij op met de mtb naar overijse en daar ga ik biken met een clubken in zoniënwoud en de hills in overijse. Maar die apen gaan met den auto op, maar ik moet mij kilometers hebben zenne.FuriousFonck wrote:Nog vergeten zeggen: kan wel moet koersfiets, maar er zijn een paar 100en meters offroad-achtig. Ik pak altijd de mtb, die extra paar watt wrijvingsweerstand is dan extra trainingStijnie wrote:da lijkt mij inderdaad nog gemakkelijker gewoon de plaskes volgen...FuriousFonck wrote: Ik volg geregeld de LF6 route vanuit gbergen tot in overijse etc.
hopla naar halle rijden daar bordje zoeken LF6 en dan da volgen tot in overijse!!! Geen probleem voor mij![]()
...ben superman ni zenne...
![]()
Success!
Proficiat met uwe nieuwe ploegmaat hé Dirk Rossignol!!! Ne goeie maat van mij...