Overzicht 29er banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Re: Overzicht 29er banden
Bike Components gaat zowat de beste prijs hebben denk ik.
- fucalot
- Mountainbiker
- Location: 2 chinezen (blacky & roadblacky),salsa horsethief, niner bsb rdo
bij 29squadron zijn ze blijkbaar aan dezelfde prijs, promo... de grip is toch beter dan bij de racing ralphs?
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Ik vind ze stukken beter dan racing ralphs maar dat is natuurlijk persoonlijk. Maar bij ons in de club rijden we al met 3 man op Ikon en allemaal content.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
gisteren de Specialized Renegade 29x2.3 tegen gekomen, en gekocht
na montage ideaal als voorband, de band is net even dik als een RARA 2.25 pacestar 52mm op karkas gemeten, net na montage op 1.8 bar. ni slecht. hopelijk morgen eens testen, al is het weer er niet echt ideaal voor
na montage ideaal als voorband, de band is net even dik als een RARA 2.25 pacestar 52mm op karkas gemeten, net na montage op 1.8 bar. ni slecht. hopelijk morgen eens testen, al is het weer er niet echt ideaal voor
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Gewicht?Hans wynants wrote:gisteren de Specialized Renegade 29x2.3 tegen gekomen, en gekocht![]()
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ewel, ik ben hem eerlijk gezegd vergeten te wegen, ik had hem erop liggen en zei direkt tegen Kristof, dju, vergeten te wegen... ze geven 660gr aan op het net. maar ik heb het meergewicht niet gevoeld.prideandglory1891 wrote:Gewicht?Hans wynants wrote:gisteren de Specialized Renegade 29x2.3 tegen gekomen, en gekocht![]()
heb er vandaag een deftig ritje mee gemaakt en da rijd super! ik denk alleen dat ik de druk nog wa hoog had staan.. 1.5 bar en de band was nog redelijk hard. ik denk dat ik tot 1.2 a 1.3 bar kan gaan zonder dat ik bang moet hebben om de velg te raken! nog nooit meegemaakt. is ook niet zo veraderlijk als zijn smallere variant. die ligt er trouwens achteraan op, ben enkel aan het twijfelen om achter ook eens een 2.3 te proberen.
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
S-Works 29 x 2.3 weegt 570gr : http://www.specialized.com/us/en/ftb/mt ... w-renegade" onclick="window.open(this.href);return false;Hans wynants wrote:ewel, ik ben hem eerlijk gezegd vergeten te wegen, ik had hem erop liggen en zei direkt tegen Kristof, dju, vergeten te wegen... ze geven 660gr aan op het net. maar ik heb het meergewicht niet gevoeld.prideandglory1891 wrote:Gewicht?Hans wynants wrote:gisteren de Specialized Renegade 29x2.3 tegen gekomen, en gekocht![]()
heb er vandaag een deftig ritje mee gemaakt en da rijd super! ik denk alleen dat ik de druk nog wa hoog had staan.. 1.5 bar en de band was nog redelijk hard. ik denk dat ik tot 1.2 a 1.3 bar kan gaan zonder dat ik bang moet hebben om de velg te raken! nog nooit meegemaakt. is ook niet zo veraderlijk als zijn smallere variant. die ligt er trouwens achteraan op, ben enkel aan het twijfelen om achter ook eens een 2.3 te proberen.