Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
tiger
Mountainbiker

Post by tiger »

op 3athlon.be staat al wat leesvoer voor de atleten die aan het taperen zijn, ze hebben nu toch tijd om te surfen

en vergeet niet om morgen jullie nummertjes af te halen, dan heb je volgende week al wat minder stress
WebEdje
Mountainbiker

Post by WebEdje »

Amai Amaai, bijna al die training voor niets geweest en kon ik men nummer 23 opbergen. Vrijdagavond malen ze me gewoon van het fietspad af met men MTB en al....was da effe schrikken seg.
Gelukkig reageerde ik snel en raakte ik nog juist de linkse bumper en mistlicht vooraan en daarna de grond ;-(

Scheenbeen pijn maar na een nachtje slapen is't al goe hersteld dus we gaan ervoor. MTB is er ook goed uitgekomen dus dank ik men engeltje daar boven en moeste in't bos ene zien staan met een kapotte kader dan ben ik het maar :-)

Tot zondag gasten, parkoer zal er weer sneller bij gaan liggen na een vriesweekje .....

Erik
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

PS grote outsider van het pak : Tim Van Caeckenberg !!!
Die van Baarle-Hertog (Maes) ook ni onderschatten hè. Ben benieuwd wat die tijdens eerste deelname hier gaat presteren. Met ne marathon rond de 2u45 als PR kan die in't laatste lopen wel serieus wa volk remonteren denk ik. En daarnaast hoop ik natuurlijk dat die twee Power-Bikers het ook heel goe gaan doen... waar gaan die eindigen ??

Ik doe dit jaar ni mee, maar kom toch heel de dag zien en sfeer opsnuiven. HAd graag toereke gefietst om te kunne vergelijken met vorig jaar maar zal die overbelaste elleboog maar wa rust gunnen :oops: . Als ik hier da forum zie, dan volgende week nog de wedstrijd en de nabeschouwingen op forum... begint toch te kriebelen. One day I'll be back in Hell!!! Van 's morgens tot 's avonds niks anders als lopen-fietsen in den drab-eten-drinken... zalig!

Everybody, nog een goei taperweek en heel veel succes volgende week hè!! Tot dan!
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

De meteo is nu toch wel spannend aan het worden.

Vriest alles droog? (met gevaarlijke bevrozen sporen)

Komt er sneeuw en blijft die liggen?

Wordt het wat warmer en komt er een natte 'pel' boven op de harde grond?

...?

Ik kijk er al naar uit om zondag te gaan supporteren (heb in 2005 deelgenomen en dat was meteen de eerste en laatste keer ;-) )
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

ben daarstraks 2 toerkes gaan stoempen,het parcours begint er al droog en snel bij te liggen.Er is al ne schone pad gereden
P
Mountainbiker

Post by P »

Fit wrote:ik gok op een keihard parcours, supersnel, vriesweer en het parcoursrecord dat eraan gaat.
Blijkbaar "u vraagt , wij draaien" ... zalig maar wel in het voordeel van de goede loper en minder goede fietser !! Ideaal weer voor die Zwitser :cry:

IK heb er zin in !!! Het zal er knallen zondag :drunk:
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

P wrote:
Fit wrote:ik gok op een keihard parcours, supersnel, vriesweer en het parcoursrecord dat eraan gaat.
Blijkbaar "u vraagt , wij draaien" ... zalig maar wel in het voordeel van de goede loper en minder goede fietser !! Ideaal weer voor die Zwitser :cry:

IK heb er zin in !!! Het zal er knallen zondag :drunk:
Tja ik zal er me ook bij moeten neerleggen vrees ik dat het weer een snel droog parcours wordt. Donderdag ook nog eens laatste verkenning gaan doen denk ik. Maar dergelijk parcours zorgt er wel voor dat de echte shifting tijdens de laatste loopproef gaat gebeuren. De eentonige looptrainingen in weer en wind zullen weer renderen! Laat maar komme die hap! 8)
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

Ik zal er in ieder geval toch niet kwaad om zijn. Vorig jaar verzopen tijdens het fietsen, het mag voor mij ook eens iets anders zijn :lol: Ik hoop het, dat de vele loopkilometers die ik dit jaar maakte gaan renderen komende zondag. misschien toch een uurtje sneller finishen? we mogen al eens dromen ook he :drunk: :drunk: . succes aan alle deelnemers alvast

:evil: cu all in hell :evil:
Rubizon
Mountainbiker

Post by Rubizon »

ik ben benieuwd... wss ga ik andere banden moeten opleggen.
maar daarmee ben ik dan weer niet getraind ...

Lopen geen probleem. Maar ik heb schrik om koude te pakken tijdens fietsen .. smeltende sneeuw op je dak kan tegenvallen als je 6uur onderweg bent!
putter
Mountainbiker

Post by putter »

Beste kempenzonen, aangezien jullie vrijwel dagelijks bivakkeren op het fietsparcours graag af en toe een kleine update betreffende de staat ervan. ( Bandenkeuze weet je wel :wink: ) Thanks en tot zondagmorgen voor een ijskoude en supersnelle editie waarschijnlijk
Post Reply