Ik denk dat sommigen denken dat AP ALLAH is, duss. Eigenlijk geloven ze niet in hem, maar onbewust gaan ze er toch tegen spreken.........met rellen tot gevolg.Hemd wrote:Geen aandacht geven en niet op replyen...negeren...en het ziektebeeld verdwijnt als vanzelf.
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
- devil biker
- Mountainbiker
Dat is toch zaterdag om 9u hé?
En ze zenden dat toch integraal uit hoop ik?
Top tien voor Sven zou ik al geweldig vinden, maar ik vrees er een beetje voor.
Roel zie ik wel zeker top tien halen, maar medaille zal toch ook niet simpel zijn denk ik.
En Filip? Tja, weet niet goed wat we daar van moeten verwachten.
Ben eens benieuwd... En ook benieuwd hoe Sven dit allemaal gaat verteren. Hopelijk gaat zijn veldritseizoen nu niet helemaal de mist in.
Roel zie ik wel zeker top tien halen, maar medaille zal toch ook niet simpel zijn denk ik.
Ben eens benieuwd... En ook benieuwd hoe Sven dit allemaal gaat verteren. Hopelijk gaat zijn veldritseizoen nu niet helemaal de mist in.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
weet er iemand wie de tegenstanders zijn ?Tompie08 wrote:Dat is toch zaterdag om 9u hé?
absalon, die zwitsers ?
wie we ook niet mogen gaan onderschatten zijn de chinzen denk.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Aan welke Chinezen had je gedacht? Ik denk vooral aan de Chineze vrouwen, maar daar gaan Filip, Sven en Roel weinig last van hebben zeker?devil biker wrote:weet er iemand wie de tegenstanders zijn ?Tompie08 wrote:Dat is toch zaterdag om 9u hé?
absalon, die zwitsers ?
wie we ook niet mogen gaan onderschatten zijn de chinzen denk.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Belgisch cyclocrosser en mountainbiker Sven Nys is nog niet eens aangetreden in zijn eerste Olympiche Spelen of hij kondigt reeds aan dat hij zal blijven mountainbiken tot 2012 met het oog op de Olympische Spelen in Londen.
Nys is wereldklasse op cyclocross-gebied en enorm bekend in België en Nederland. Maar omdat cyclocross geen Olympische discipline is, jaagt hij zijn Olympische droom na in het mountainbiken.
Ondanks dat de Olympische mountainbike race in Peking nog gereden moet worden, lijkt Nys vastbesloten om ooit een Olympische medaille te bemachtigen.
Sven Nys staat er immers bekend voor om: eens een doel in zicht, deze te winnen...Wordt ongetwijfeld vervolgd !!
Bron: Golazo (management-bureau Sven Nys)
Nys is wereldklasse op cyclocross-gebied en enorm bekend in België en Nederland. Maar omdat cyclocross geen Olympische discipline is, jaagt hij zijn Olympische droom na in het mountainbiken.
Ondanks dat de Olympische mountainbike race in Peking nog gereden moet worden, lijkt Nys vastbesloten om ooit een Olympische medaille te bemachtigen.
Sven Nys staat er immers bekend voor om: eens een doel in zicht, deze te winnen...Wordt ongetwijfeld vervolgd !!
Bron: Golazo (management-bureau Sven Nys)