Ongehoord gedrag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De Wreter
Mountainbiker

Re: Ongehoord gedrag

Post by De Wreter »

Hei kroket, met 10 fietsers die staan toe te kijken hoe iemand een pak slaag gaat krijgen, hoe ga jij reageren ????

Die 10 fietsers zijn hier in fout.....
Japie carbon
Mountainbiker

Post by Japie carbon »

Ik vind dit echt te asociaal voor woorden. Ben jij een politie agent, omdat je hem wil dwingen terug te gaan? Misschien schatte hij zijn inhaal manouvre verkeerd in. Maar nadat jij hem zn huid vol schold werd hij gerirriteerd, en ging dus zo inhalen bij dat ventje. Omdat jij hem in wilde halen( en was bang dat jij hem zou slaan) fietste hij weg. Nadat jij hem had klem gereden voelde hij zich bedreigd en dacht hij: dan zal ik de eerste maar uitdelen.

Misschien is het zo wel gegaan??

En hoe reageerde jou zoontje? Ben je er nu trots op wat je heb gedaan?
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

Een mens zou schrik krijgen om nog toertochten te rijden als ze ook al beginnen te vechten
Dirkteur
Mountainbiker

Post by Dirkteur »

De Wreter wrote:Hei kroket, met 10 fietsers die staan toe te kijken hoe iemand een pak slaag gaat krijgen, hoe ga jij reageren ????

Die 10 fietsers zijn hier in fout.....
Tuurlijk...en jij hebt niks gedaan. Gewoon ff beleefd en vriendelijk gevraagd of de man wil stoppen, en vriendelijk zijn excuses wil aanbieden... :^o

Buiten natuurlijk iemand tot bloedens toe geslagen in het bijzijn van je eigen kind en andere kinderen. Je zal wel erg op jezelf fier geweest zijn.

Proficiat dat je jezelf er nog probeert uit te praten en de schuld op anderen wil steken! =D>

Enfin, komaan man, als de ander tiert, roept en met zijn armen zwaait, of wilt slaan (hoe gefrustreert, boosaardig of gek hij ook mag zijn), dan zet je je daar toch boven zeker! Het is een TT, geen wedstrijd om aanzien te creëren door iemand op zijn neus te slaan. Kan me moeilijk voorstellen dat je als VOLWASSEN man daar een goed gevoel aan kan overhouden.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

darrigade wrote:Een mens zou schrik krijgen om nog toertochten te rijden als ze ook al beginnen te vechten
Binnenkort ipv stadionverbod tt verbod ;)
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ja man .... #-o 't is ver gekomen .... mountainbikevrienden onder mekaar... [-X
StijnDG
Mountainbiker

Post by StijnDG »

Helden herken je niet aan hun verhalen maar aan hun daden.
Dit is gewoon zielig.
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

ten eerste, ik ben niet begonnen met slaan, heb me enkel verdedigd en als ik iemand bewust een kleine op een boom zie laten knallen en een vrouw omver rijden, wordt ik boos, ik had hem gevraagd of het per ongeluk was en hij snauwde me af en beet me toe van hem met rust te laten want dat hij kwam vlammen...?????
en toen sloeg hij mij, en ik moet dat laten gebeuren????? denk het ni he gasten.
hij kan nog altijd naar de flikken he, hij heeft men naam en adres, maar tot op heden nog niks gehoord, dus, hij zal wel beseffen dat hij zwaar over de rooie is gegaan.

ik vraag me af hoe jullie zoden reagren, als het jullie zoontje was, en die man sloeg naar u, dus denk maar eerst na voor je antwoord geeft dat ik een crimineel ben, heb zelfs tot gisteren nog NOOIT iemand geslagen, heb me ook nog nooit moeten verdedigen. Maar ik heb er nu geen spijt van.
ik zou het fijn vinden moest iemand van de getuigen hier zijn zegje komen doen.
discussie gesloten
Japie carbon
Mountainbiker

Post by Japie carbon »

Het gaat er meer over wat jij vooraf heb gedaan. Besef jij niet dat jij nu hetzelfde (of nog erger) overkomt op die 10 getuigen? Die zien jou ws als de dader.

Ik snap gewoon niet dat je het zover laat komen dat je dit moet doen.
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Nee Japie, je snapt het niet want je was er niet bij. Zwijg er dan over.
Post Reply