Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

tja, ze zullen 't procentueel bekijken zeker ... wat ga je verlangen dat ze u zo'n extra service geven als ze voor de rest van 't jaar onder normale omstandigheden al bitter weinig doen aan de fietspaden ...
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ik ben deze morgen na 500m gewoon teruggedraaid..
Niet te doen op het fietspad, toen binnenweg ingereden maar die lag spekglad... dan maar 't vrouwke wakker gemaakt en me laten wegbrengen.
AntiFlag
Mountainbiker

Post by AntiFlag »

sTTevie wrote:tja, ze zullen 't procentueel bekijken zeker ... wat ga je verlangen dat ze u zo'n extra service geven als ze voor de rest van 't jaar onder normale omstandigheden al bitter weinig doen aan de fietspaden ...
was dan ook ni gemeend he ;)
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

eeeuh, ik meen da wel.... :evil:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Vandaag de meest gewaagde rit, qua woon-werkverkeer, van mijn leven gereden. Perfecte oefening wat evenwicht en balans betreft. Gelukkig geen enkele keer tegen het dek.

Mojo
PVB
Mountainbiker

Post by PVB »

Vanmorgen ook weer plezant. Ik kom bos uitgereden en ik zie in de verte al een in bont geklede "madame" met twee honden niet aan de halsband. Ik passeer, den hond blaft en zij zegt de klassieker "il fait rien". Ze had het nog nie gezegd of dat mormel hing aan mijn been (open wonde dus weer ne keer een spuitje gaan halen voor tetanos).

Ik heb trouwens ook pijn aan mijn tenen voor de stamp die ik vervolgens aan dat mormel gegeven heb.... En dan krijgde van die bontmadame nog onder uw voeten.

Ik heb wel nummerplaat van auto van madame dus nu een beetje aant twijfelen of ik klacht zou neerleggen of niet. Ik vraag mij af of het nut zou hebben?
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

PVB wrote:Vanmorgen ook weer plezant. Ik kom bos uitgereden en ik zie in de verte al een in bont geklede "madame" met twee honden niet aan de halsband. Ik passeer den hond blaft en zij zegt de klassieker "il fait rien". Ze had het nog nie gezegd of dat mormel hing aan mijn been (open wonde dus weer ne keer een spuitje gaan halen voor tetanos).

Ik heb trouwens ook pijn aan mijn tenen voor de stamp die ik vervolgens aan dat mormel gegeven heb.... En dan krijgde van die bontmadame nog onder uw voeten.

Ik heb wel nummerplaat van auto van madame dus nu een beetje aant twijfelen of ik klacht zou neerleggen of niet. Ik vraag mij af of het nut zou hebben?
ik had stante pede de flikken gebeld ...
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

ge had nie op den hond moeten sjotten imo
PVB
Mountainbiker

Post by PVB »

J.E. wrote:ge had nie op den hond moeten sjotten imo
Nee ge hebt gelijk. Hij hing daar toch zo braaf aan mijn been. Ik had hem aan mijn been moeten laten hangen en moeten meepakken naar het werk en er nen warmen choco mee moeten drinken....
woutvc
Mountainbiker

Post by woutvc »

Klacht indienen.
Heb ik ook gedaan.
Ik werd gebeten tijdens een Toertocht in meulebeke.
Ikke direct klacht gaan indienen.
Nu ge gaat daar niks van horen, maar het is voor de statistiek he
Post Reply