Schokdempers hydrolisch op voor wiel.
Bijzonder ontwerp...zadel zweeft als het ware.
24 versnellingen.
Biedingen onder de 200,- euro worden verwijdert, serieus bod graag
niet te doen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
http://www.speurders.nl/fietsenenaccess ... hill.32.99

Hoe durf jij twijfelen aan de kwaliteit van deze fiets?
Het staat er letterlijk op dat deze fiets 'High Quality' is!

En trouwens 'hydrolische' schokdempers zetten ze wel niet op brol fietskes... om van dat zwevend zadel nog maar te zwijgen
Je kan uit bovenstaande foto trouwens afleiden dat er héééél wat tijd in de R&D voor deze fiets zijn gekropen... Ik zou graag es iemand van 1 meter zien droppen met dit ding om te zien welk effect de klop van de zadelpenbuis geeft op de achterbrug.
Spijtig genoeg staan 2dehands-sites vol van deze rijdende chauffagekes.
Met der tijd gaan deze bakjes wel hun geld nog waard zijn. Als er ooit een knijpend tekort aan ijzer is kan je een stuk of 20 van de deze smelten en kan je een tank bouwen...
De beste vind ik toch
'Lichte beschadiging in de vorm van krassen boven op het frame deze zijn te verhelpen.
Ze zijn al dan niet te verhelpen maar de verkoper doet de moeite niet om het te doen. Het had nog beter geweest had er gestaan 'deze zijn te voorkomen'.
Soit,
Altijd lachen zo'n advertenties en de arme sukkelaars die zo'n onding kopen...
Het staat er letterlijk op dat deze fiets 'High Quality' is!

En trouwens 'hydrolische' schokdempers zetten ze wel niet op brol fietskes... om van dat zwevend zadel nog maar te zwijgen
Je kan uit bovenstaande foto trouwens afleiden dat er héééél wat tijd in de R&D voor deze fiets zijn gekropen... Ik zou graag es iemand van 1 meter zien droppen met dit ding om te zien welk effect de klop van de zadelpenbuis geeft op de achterbrug.
Spijtig genoeg staan 2dehands-sites vol van deze rijdende chauffagekes.
Met der tijd gaan deze bakjes wel hun geld nog waard zijn. Als er ooit een knijpend tekort aan ijzer is kan je een stuk of 20 van de deze smelten en kan je een tank bouwen...
De beste vind ik toch
'Lichte beschadiging in de vorm van krassen boven op het frame deze zijn te verhelpen.
Ze zijn al dan niet te verhelpen maar de verkoper doet de moeite niet om het te doen. Het had nog beter geweest had er gestaan 'deze zijn te voorkomen'.
Soit,
Altijd lachen zo'n advertenties en de arme sukkelaars die zo'n onding kopen...
ROFL, LOL ende WTF?Hubertje wrote:Downhillen met mn tweejarige zoon voorop lijkt me niet veilig?
WTF???
die had ik nog geeneens gelezen!
Ik denk dat het hier om een incestueus verwekt iemand gaat.... Hoe 'slim' moet je zijn om zoiets op te merken?
Last edited by formax on Sat 02 Jun 2007 15:45, edited 1 time in total.