Vandaar dat ze bij GT dat dh model niet meer maken zeker?Sjoerie wrote:Ik heb Nexus 7 op mijne stadfiets en vind da grote rommel
Maar hoeveel versnellingen heb je nu eigenlijk op die nexus?
ik heb een interne boit, die kabel zit dus in die ressorts en gaat dan over in dat ronde doosje aan de as, ik zal het eens uitpluizen of dat ook vervangen dient te worden, maar momenteel nog geen probleem zelfs na flink wat modderrittenphille wrote:je hebt het toch over het interne kabeltje he
Nexus 3, 7 of 8kenny wrote:Maar hoeveel versnellingen heb je nu eigenlijk op die nexus?
LoL ge vergeet Krimson nog he, met zijne WHAOOAOAOAOAOAOAOAOAOAOWowtre wrote:De Ratelende Rohloff: het zou ietske voor een sus en wis album kunnen zijn, ik Jerom al snorren en Bik draait natuurlijk zijn shimano in zijn wiel. Maar bon ik hou wel van het geratel, de look en het gevoel. Voila en nu ga ik van deze topic want veel meer heb ik niet te zeggen
phille wrote:LoL ge vergeet Krimson nog he, met zijne WHAOOAOAOAOAOAOAOAOAOAOWowtre wrote:De Ratelende Rohloff: het zou ietske voor een sus en wis album kunnen zijn, ik Jerom al snorren en Bik draait natuurlijk zijn shimano in zijn wiel. Maar bon ik hou wel van het geratel, de look en het gevoel. Voila en nu ga ik van deze topic want veel meer heb ik niet te zeggen