Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Deze week weinig tijd om te kunnen biken, alleen dat saaie fietsroute naar Rotem op/af naar het werk...vandaag na het werk, snel naar de terril gereden voor het donker (was rond 19.00)...ben dacht ik de Coyote tegen gekomen in het bos, we zaten bijna tegeneen ....
Zo, toch een klein 20 km bossen/terril en de 18 km op fietsroute.
Morgen langer (rechtstreeks den bos in na het werk, vrouwke is al verwittigd).
Zo, toch een klein 20 km bossen/terril en de 18 km op fietsroute.
Morgen langer (rechtstreeks den bos in na het werk, vrouwke is al verwittigd).
- J.E.
- Mountainbiker
Hemd wrote:Proper, en dit na 2 dagen achter elkaar. Ik laat zaterdag iets weten in de late namiddag of ik naar Halle kom. Moest je tenminste nog steeds de 90km rijden.43km 31.1km/ugem 305hm 143hr gem.
voorlopig nie véél reactie in ons FMC clubke voor de 90km....
misschien is de 2000hm ook wa veel, 'k weet 't eigenlijk nie....
Een tijdje geleden was 'k met den houffa 65km 1700hm ook wel choco,
ma da's ondertussen wel al effe geleden.
- adrenalinerush
- Mountainbiker
Post by adrenalinerush »
Oud-heverlee blauwe en groene route afgebold... een 33km tegen 20,9km/h. Op de blauwe route wel eventjes op het tandvlees gezeten bij 2 lange beklimmingen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Dacht vandaag de bossen en terrils onveilig maken...
Wat is er van gekomen ???
Alleen de terrils van Waterschei onveilig gemaakt...
47 km alleen gereden. Veel wandelaars en honden en een para-sailers of twee tegen het lijf gelopen, ...voor de rest, geen bikers te bespeuren (ben in de namiddag geweest, na 15 h.
Lekker in de zon, af en toe de bossen in om af te koelen.
Wat is er van gekomen ???
Alleen de terrils van Waterschei onveilig gemaakt...
47 km alleen gereden. Veel wandelaars en honden en een para-sailers of twee tegen het lijf gelopen, ...voor de rest, geen bikers te bespeuren (ben in de namiddag geweest, na 15 h.
Lekker in de zon, af en toe de bossen in om af te koelen.
Last edited by Vos in de bossen on Sun 28 Sep 2008 20:33, edited 1 time in total.
Ja, ik ben geweest. Lees maar in het topic daarover. Twas bij mij gene vette, maar dat was te verwachten uiteraard. Sjans dat ik niet met u ben meegereden, ge had me vierkant de prak ingefietsthey Hemd, naar't BK geweest?
Zullen ooit wel eens ne TT samendoen. Nu staat er rust op het programma. Mijn vrouw legt de fietsen vast aan een dikke ketting.