ook nog wa geld opgedaan.
Rock shox reba team, xt crank, xt voorderailleur, xt shifters, avid remhendels
Mijn nieuwe aanwinsten...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
- bonie+kevin
- Mountainbiker
Post by bonie+kevin »
ook wat vervangen aan mijne moozes:
XT crank blijft XT
LX casette werd XT casette
XT achterderailleur werd XTR achterderailleur
shimano PD M50 werden XT pedalen
KMC X10l gold ketting blijft ook hetzelfde.
ook gisteren nog 2 paar nieuwe remblokken voor magura julie gestoken
XT crank blijft XT
LX casette werd XT casette
XT achterderailleur werd XTR achterderailleur
shimano PD M50 werden XT pedalen
KMC X10l gold ketting blijft ook hetzelfde.
ook gisteren nog 2 paar nieuwe remblokken voor magura julie gestoken
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
ik heb ook die witte Sidi dragon carbon ,alhoewel na 2maanden TT's dat ze al wa minder wit zijn
Eerst met de sidi zolen gereden en beetje last van zere voeten,dan Speci zolen erin maar bleef zelfde en nu na een 2maand beginnen ze zich te zetten en zelden nog zere voeten
Terwijl ik voor de winter Speci BG schoenen heb en daar nooit zere voeten in gehad
En dit weekend :KMC X9Sl gold ketting en Kcnc blauw keramische derailleur wieltjes gekocht
Eerst met de sidi zolen gereden en beetje last van zere voeten,dan Speci zolen erin maar bleef zelfde en nu na een 2maand beginnen ze zich te zetten en zelden nog zere voeten
Terwijl ik voor de winter Speci BG schoenen heb en daar nooit zere voeten in gehad
En dit weekend :KMC X9Sl gold ketting en Kcnc blauw keramische derailleur wieltjes gekocht
Heb mijn fiets gisteren binnen gedaan bij mijn fietsenmaker (PDS in Aaigem) omdat alles kraakte bij het trappen.
De trapas had blijkbaar de geest gegeven.
Toen hij de fiets bekeek, zag hij ook dat de ketting, het middenblad en de derailleurwieltjes versleten waren.
Ik wou al een tijdje upgraden naar XT-crankstel, dus heb ik gezegd dat hij er zo een set van XT-kettingbladen en cranks mocht opzetten.
Waarom geen volledige groep? Omdat de achterderailleur al XT is en nog niet versleten is, en ik de Deore-shifters en voorderailleur tot nu toe perfect vind werken (heb natuurlijk nog geen XT-shifters geprobeerd).
De trapas had blijkbaar de geest gegeven.
Toen hij de fiets bekeek, zag hij ook dat de ketting, het middenblad en de derailleurwieltjes versleten waren.
Ik wou al een tijdje upgraden naar XT-crankstel, dus heb ik gezegd dat hij er zo een set van XT-kettingbladen en cranks mocht opzetten.
Waarom geen volledige groep? Omdat de achterderailleur al XT is en nog niet versleten is, en ik de Deore-shifters en voorderailleur tot nu toe perfect vind werken (heb natuurlijk nog geen XT-shifters geprobeerd).