Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
stiffmeister
Mountainbiker

Post by stiffmeister »

Bij mij is het ook met de fiets morgen, om 4u45 spring ik er op.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

stiffmeister wrote:Bij mij is het ook met de fiets morgen, om 4u45 spring ik er op.
slik

ik spring er om 7u34 op
dan zalt al iets beter zijn

succes morgen
Canis Lupus
Mountainbiker

Post by Canis Lupus »

Twee keer per week bol ik met 't fietske naar het werk.... Aalst-Brussel: 30 km enkel.

Maar morgen neem ik toch de trein. Ben een zjanet als het sneeuwt. :P
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

'k hoop dat morgen vroeg de baan droog is en de zon schijnt.... :P
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Mie 2.

Een week niet gefietst....mijn benen branden van goesting.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

't Was heel goed te doen deze morgen, als die meneren van het KMI gelijk krijgen zal het vanmiddag wss iets minder zijn met sneeuw en of smeltende sneeuw.
PVB
Mountainbiker

Post by PVB »

pt3r wrote:'t Was heel goed te doen deze morgen, als die meneren van het KMI gelijk krijgen zal het vanmiddag wss iets minder zijn met sneeuw en of smeltende sneeuw.
Yep zalig vanmorgen... Ik hoop vanmiddag een beetje sneeuw :P

Lijkt mij eens plezant savonds in de sneeuw naar huis zonder oponthoud terwijl alle autos hopeloos vastzitten :evil:
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

rijde gulle met toppenbanden genre NN of eerder met iets als die Marathon?

normaal rijd 'k met 28'' slicks in m'n mtb, maar ik laat nu beter m'n NN's zitten zeker?
PVB
Mountainbiker

Post by PVB »

J.E. wrote:rijde gulle met toppenbanden genre NN of eerder met iets als die Marathon?

normaal rijd 'k met 28'' slicks in m'n mtb, maar ik laat nu beter m'n NN's zitten zeker?
Ik heb een tijdje de moeite gedaan om telkens slicks te steken al ik naar werk reed. Ging wel een stuk sneller maar was na een tijdje beu om telkens te veranderen. Nu rijd ik momenteel met een NN vanvoor en een RR vanachter. Dit gaat perfect. Ik moet 1/3 door het bos en paadjes en 2/3 op de baan. Band verslijt ook niet snel op de baan.

Ik heb een tijdje met maxxis medusa gereden op baan maar dat ging echt niet, deze band was na twee ritjes van 30 kilometer al voor de vuilbak.

Enige dat ik nu wel doe is als ik naar werk rijd, 3 a 4 bar in achterband steken. Dit rijdt toch veel plezanter op de baan.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Ik rij ook met een RR/NN maar de RR begint nu toch wel een beetje op een slick te lijken.
Enfin het begint hier nu te sneeuwen, Ik denk dat we een chaotische avondspits gaan hebben als dit zo blijft verder gaan. :lol:
Post Reply