Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

TimDC wrote:Normaal gezien zou ik naar Halle gaan maar door nekproblemen , kon gistermiddag mijn hoofd nog amper bewegen zal het denk ik verstandiger zijn van in de buurt te blijven.
Mijn madam zal dat ook graag horen want dan zal ik zeker op tijd thuis zijn. Is daar wat te beleven Gunther? Wat zandboskens dat weet ik maar toch niet te veel baan hoop ik, heb namelijk een hekel aan asfalt. :roll:
Als ik van jou was zou ik me eens beginnen afvragen over je positie op de fiets, het is niet normaal dat je telkens zo'n nekpijnen hebt tijdens en na het fietsen.
En nu ik mee ging naar Halle...

In elk geval verzorg die nek goed dat je mee kan naar Sinaai
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

En Stijn ben je die scalpel gaan halen ??? :roll:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

TimDC wrote:Normaal gezien zou ik naar Halle gaan maar door nekproblemen , kon gistermiddag mijn hoofd nog amper bewegen zal het denk ik verstandiger zijn van in de buurt te blijven.
Mijn madam zal dat ook graag horen want dan zal ik zeker op tijd thuis zijn. Is daar wat te beleven Gunther? Wat zandboskens dat weet ik maar toch niet te veel baan hoop ik, heb namelijk een hekel aan asfalt. :roll:
De 65km zou een hoog percentage off-road halen met mooie baantjes, waar nog geen toertocht uit de buurt is langs geweest lees ik . Ik rij toch graag die kanten en ook leuke bossen ginder dus ze hebben keuze genoeg ,natuurlijk hebben ze daar geen hoogtemeters [-X en het is voor een goed doel =D>

Dus je ziet maar he laat maar iets weten :bounce:

En inderdaad die nekproblemen van jou blijven ook aanslepen misschien stuurpen iets inkorten en wa hoger ( minder race gericht en meer comfort ) alè dat was bij mij de oplossing van dat probleem :bounce:
Ik hoop dat je snel een oplossing vind of anders ook is laten opmeten voor de zekerheid die kijken ook uw rug na enzo dus toch eens over nadenken . Ik ga den 30ste ook terug met mijn nieuwe bike en hopelijk staat er weer iets niet goed aan mijn fiets dan weet ik ook de oorzaak van mijn probleem anders zal het effe stoppen worden vrees ik en is goed laten genezen #-o :(

Alé verzorg je maar en laat je is goed masseren door je vrouwke :lol: ( wel enkel uwen nek hé :wink: )
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Het was gisteren een leuk tochtje, droog - tis ne keer iets anders dan den bagger van de laatste weken.

Voor volgende week ga ik passen, moet naar nen trouw de zaterdagavond. Dus ne ganse zondag ](*,)

Diene Scalpel ga ik mij toch niet kopen. Ga nog een seizoen met mijne tijgerke blijven bollen (tenzij ik nog ergens ne superdeal tegenkom). ga wel ne keer uitkijken naar een nieuw vork.

Met den Blade en Laagvlieger er straks terug bij gaan we toch al met 4 HT'ers zijn als tegengewicht voor al da fully geweld.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

VTom wrote:
Als ik van jou was zou ik me eens beginnen afvragen over je positie op de fiets, het is niet normaal dat je telkens zo'n nekpijnen hebt tijdens en na het fietsen.
En nu ik mee ging naar Halle...

In elk geval verzorg die nek goed dat je mee kan naar Sinaai

Die pijn in mijn nek is niet van het fietsen maar heb een verkeerde beweging gemaakt met 1 van mijn dochters uit bad te halen. Heb Houffa en zo gereden zonder enig probleem, mijn stuurpen is maar 90mm Gunther en er staan ook nog een riser stuur op.
Mijn zithouding op mijn fiets voldoet denk ik prima en sinds ik deze fiets heb, heb ik totaal geen last meer van rugpijn.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Boys ...

Heeft er iemand zin om zaterdag te gaan biken ?? Waar maakt me niet uit ... of toertocht Nazareth of Bloso ergens ... whatever :wink: ??

Let me know want ik kan zondag niet :oops:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

wat bedoelt ge met 3 ???? GUN*666 is het met diene van uw werk en zijne maat ? dan ga ik ook mee daar blijf ik bij ,
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens ik ga ook is uitpakken de zondag :bounce: Jullie zullen wel met de remmen moeten toerijden zenne.
Eindelijk, doeme zal mij wel een gat varen, vroeg uit de veren op ne zondag #-o Met hoeveel zullen we zijn.. Gunther check pb ..grtjs
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja Gunther, zondag ga ik ook mee voor de 65, Tom gaat gij ook mee, ik ga niet te veel risico pakken en een iets minder zware tocht rijden.
Halle is wel heel zwaar dus dan nu liever Sinaai.
Zo te zien zijn we dan wel terug met een leuk groepke, zal wel weeral lachen worden. Gunther ik hoop dat je knie problemen tegen dan ook wat beter zijn, kunnen we terug eens vlammen hé :lol:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja jongens ik heee heb een vraagje is er soms iemand die in de week eens tijd of goesting heeft om te gaan rijden ,, maar ik zeg het liever eerlijk ??? :oops: het is niet de bedoeling om mij eeee :( kapot te rijden want eerst om 6u beginnen tot 14.u werken en dan 50a60km gaan rijden nee bedankt [-X donderdags ben ik thuis dan kan ik smorgens gaan rijden , maar [-X geen straat , liever bos en veld, alvast bedankt jongens en tot zondag , ik ga eerst het kalm houden want het is voor mij dik 6maand geleden #-o en stijn alles goed staat ge scherp :bounce: =D> ??? ik niet ze :roll:
Post Reply