Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper
Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
-
green
- Mountainbiker
Alles is via PB gegaan, en hij vertelde mij woensdag dat als de fiets het weekend niet compleet verkocht werd dat we dan een deal hadden betreffende de derailleurs en de ketting. Dus in mijn ogen geen misverstand.Jebus wrote:green wrote: Ik denk dat hier misschien een misverstand is. Mtbonly had spullen voor mij gereserveerd (derailleurs, cassette, shifters, wielen, crank en ketting) tot zaterdag. Dus ik evronderstel dat de reservatie waar je overspreekt over mijn reservatie gaat. En al deze zaken waren reeds sinds 18 juni gereserveerd voor mij. Mss heeft hij deze reservatie iets later in zijn te koop topic gepost maar ik denk dus niet dat hij iets fout heeft gedaan.
(uiteindelijk is de koop wel niet doorgegaan...). Maar voor zover ik ervaring heb met mtbonly is hij zeer snel in reactie en correct.
Ja sorry, mss fout overgekomen. Ik weet niet wie juist of fout is, wilde alleen vertellen hoe ik hierbij betrokken was. De enige manier om het duidelijk te weten als mtbonly hier zelf reageert.green wrote:Jebus wrote:Alles is via PB gegaan, en hij vertelde mij woensdag dat als de fiets het weekend niet compleet verkocht werd dat we dan een deal hadden betreffende de derailleurs en de ketting. Dus in mijn ogen geen misverstand.green wrote: Ik denk dat hier misschien een misverstand is. Mtbonly had spullen voor mij gereserveerd (derailleurs, cassette, shifters, wielen, crank en ketting) tot zaterdag. Dus ik evronderstel dat de reservatie waar je overspreekt over mijn reservatie gaat. En al deze zaken waren reeds sinds 18 juni gereserveerd voor mij. Mss heeft hij deze reservatie iets later in zijn te koop topic gepost maar ik denk dus niet dat hij iets fout heeft gedaan.
(uiteindelijk is de koop wel niet doorgegaan...). Maar voor zover ik ervaring heb met mtbonly is hij zeer snel in reactie en correct.
-
granvillebikes
- Mountainbiker
Post by granvillebikes »
Goede ervaring gehad met bromtje
Het betreft een Judy Sl u-turn
Snel geregeld via Pb en vandaag al gaan halen zoals afgesproken had hij de voorvork meegenomen naar zijn werk.
Verder kon hij ook nog wat tips meegeven ivm de plaatsing.
Het betreft een Judy Sl u-turn
Snel geregeld via Pb en vandaag al gaan halen zoals afgesproken had hij de voorvork meegenomen naar zijn werk.
Verder kon hij ook nog wat tips meegeven ivm de plaatsing.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019