zwartrijders

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
mecha
Mountainbiker

Post by mecha »

pompier wrote:Ik heb al gehoord van een systeem waar je moet betalen voor je inschrijvingskaart te krijgen.Je vult ze dan in en neemt ze mee op fiets waarna je ze dan ergens moet afgeven tijdens de rit.Lijkt mij het eenvoudigste systeem zonder meerkosten.Iemand ervaring mee?
toen ik een 13a 14 jaar geleden tt,s deed was het dikwijls da jeje briefje moest afscheuren op een voorziene plaats het grote stuk moest je afgeven aan de start en met het ander stuk kon je aan de bevoorading terecht voor uw drankske of wa dan ook is toch ook ni slecht denk ik???
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

pompier wrote:Ik heb al gehoord van een systeem waar je moet betalen voor je inschrijvingskaart te krijgen.Je vult ze dan in en neemt ze mee op fiets waarna je ze dan ergens moet afgeven tijdens de rit.Lijkt mij het eenvoudigste systeem zonder meerkosten.Iemand ervaring mee?
Je betaalt toch altijd alvorens je je inschrijvingsbriefje krijgt? :-k
franky
Mountainbiker

Post by franky »

midas wrote:Mag er misschien ook eens opgemerkt worden dat veel van die sympathieke organisatoren toch vaak ook boter op het hoofd hebben. Meer en meer (heb ik de indruk) wordt er geprofiteerd van de sport om eens rap de kas te spijzen. De mtb-tocht heeft bij wijze van spreken de worstenkaarting vervangen.

Zie andere topics hiervoor, maar 4 eur is TE veel voor een simpele 45 km TT. Maar al te vaak voel je je er na een TT opgelegd wegens mtb-onwaardig parkoers of minieme bevoorrading. Zouden er nog veel zwartrijders zijn mocht men een correcte prijs vragen?
deze zondag tt van evergem(gent) gereden voor de schamele prijs van 4.25€! voor een afstandje van 40km en een bevoorrading beneden gemiddelde (plat water en peperkoek) vind ik dat eerlijk gezegd ZAKKENVULLERS!
'k heb in mijn vier jaar mtbiken nog nooit "zwart" gereden [-X maar op zulke momenten zou je toch beginnen twijfelen zeker :-k
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Black Phantom wrote:Je betaalt toch altijd alvorens je je inschrijvingsbriefje krijgt? :-k
Sommige organisaties (hoofdzakelijk over de taalgrens, denk ik) verdelen de blanco inschrijvingsblaadjes over de tafels, je moet dan aanschuiven en betalen om je inschrijving "te mogen afgeven"... In onze streken is het inderdaad eerst betalen en dan pas schrijven :wink:
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Dzjowie wrote:
Black Phantom wrote:Je betaalt toch altijd alvorens je je inschrijvingsbriefje krijgt? :-k
Sommige organisaties (hoofdzakelijk over de taalgrens, denk ik) verdelen de blanco inschrijvingsblaadjes over de tafels, je moet dan aanschuiven en betalen om je inschrijving "te mogen afgeven"... In onze streken is het inderdaad eerst betalen en dan pas schrijven :wink:
Inderdaad, in de Ardennen gaat het altijd zo. Tenminste bij Adam Smol
(tenzij je een lidkaart hebt, maar dan rij je ook niet zwart hé :drunk: )en Gileppe Haut Fagne toch...
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

Ah good to know =D>
Dat wist ik niet.
Stel dat ik ooit eens een TT in de Ardennen zou kunnen gaan rijden, ik zou daar nogal raar staan zien denk ik.
En de Frans kent mij, maar ik ken de Frans niet (you know?)
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

hier in west vlaanderen moet je ook eerst je blaadje invullen en dan afgeven en betalen
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Zondag was er in Sint-Baafs-Vijve opnieuw controle op een privedomein.En inderdaad: de profiteur die al heel den tijd in het wiel had gekropen had niet betaald en moest terug.Zijn verdiende straf?NEE !Voortaan wijs ik hem met de vinger.Hij Had een oranje-gele vest aan met reclame op van iemand uit Harelbeke.Wijzen maar, of toch niet ?
carl hungus
Mountainbiker

Post by carl hungus »

zondag in rotselaar kwam de tocht voorbij de parking (na het afgeven van de inschrijvingsstrook!), dit is wel vragen om gesjoemel natuurlijk. wij hebben natuurlijk braaf naar de sporthal gereden, er stonden daar trouwens een heel groepke blauw pakskes te wachten met mountainbike.be op hunne tenue :drunk:
DjJoe
Mountainbiker

Post by DjJoe »

#-o Heb al drie tochten meegereden...In Sint-Niklaas kregen we een bonnetje....is nergens opgevraagd, ook niet bij de bevoorrading....In Burcht kregen we helemaal niks....hebben wel betaald...
Post Reply