Over de bevoorrading kan ik daarentegen alleen maar positief zijn.. lekkere soep trouwens
Zo 11/12/2011 Averbode :: Santa MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wij zijn gisteren ook afgekomen met z'n vieren uit Tessenderlo.. Ik zeg het normaal gezien niet snel, maar deze keer was ik niet echt onder de indruk van wat we voor onze wielen kregen.. Vooral veel landwegen en op het einde wat pittiger boswerk van de bloso-route.. Als je weet welke leuke (single-track) stukken er allemaal in de buurt liggen is dit wel een kleine teleurstelling..
Over de bevoorrading kan ik daarentegen alleen maar positief zijn.. lekkere soep trouwens
hallo gisteren een fietscomputer gevonden onder weg is er iemand dat
zijn fietscomputer verloren is
dat hij mij eens terug mail't
en dat hij mij kan zeggen wat hij juist is verloren geraakt
merk,type zodat ik zeker kan zijn dat het de juiste persoon is van
wie dat dat is
hij geeft een trip gemaakt van ongeveer 38.21km
mtb.eddy@telenet.be

zijn fietscomputer verloren is
dat hij mij eens terug mail't
en dat hij mij kan zeggen wat hij juist is verloren geraakt
merk,type zodat ik zeker kan zijn dat het de juiste persoon is van
wie dat dat is
hij geeft een trip gemaakt van ongeveer 38.21km
mtb.eddy@telenet.be
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
hallo indien je met een gps zou rijden of één van je kameraden dat zou doen kan je dan van de niet gereden single tracks een upload uitvoeren naardewout wrote:Wij zijn gisteren ook afgekomen met z'n vieren uit Tessenderlo.. Ik zeg het normaal gezien niet snel, maar deze keer was ik niet echt onder de indruk van wat we voor onze wielen kregen.. Vooral veel landwegen en op het einde wat pittiger boswerk van de bloso-route.. Als je weet welke leuke (single-track) stukken er allemaal in de buurt liggen is dit wel een kleine teleurstelling..![]()
http://www.gpsies.com/home.do;jsessioni ... 77734375_p
-
houffabiker
- Mountainbiker
Post by houffabiker »
awel ik moe u groot gelijk geven serieus teleur gesteld,had toch wel beter verwacht.heb hier vorige maand nen tt gedaan,en da was singletrack 'heaven' bij wijze van sprekendewout wrote:Wij zijn gisteren ook afgekomen met z'n vieren uit Tessenderlo.. Ik zeg het normaal gezien niet snel, maar deze keer was ik niet echt onder de indruk van wat we voor onze wielen kregen.. Vooral veel landwegen en op het einde wat pittiger boswerk van de bloso-route.. Als je weet welke leuke (single-track) stukken er allemaal in de buurt liggen is dit wel een kleine teleurstelling..![]()
mss volgend jaar toch ergens anders gaan rijden
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
ja mannekes gulder zijt uk nie rap contect zenne ten moete ne kier in woasland goan rijnhouffabiker wrote:awel ik moe u groot gelijk geven serieus teleur gesteld,had toch wel beter verwacht.heb hier vorige maand nen tt gedaan,en da was singletrack 'heaven' bij wijze van sprekendewout wrote:Wij zijn gisteren ook afgekomen met z'n vieren uit Tessenderlo.. Ik zeg het normaal gezien niet snel, maar deze keer was ik niet echt onder de indruk van wat we voor onze wielen kregen.. Vooral veel landwegen en op het einde wat pittiger boswerk van de bloso-route.. Als je weet welke leuke (single-track) stukken er allemaal in de buurt liggen is dit wel een kleine teleurstelling..![]()
-
houffabiker
- Mountainbiker
Post by houffabiker »
k'ben van't wausland,en der hie soms betere tochten dan dezen tocht zulle maar ja volgend jaar ergens anders gon rije e'T groot mes wrote:ja mannekes gulder zijt uk nie rap contect zenne ten moete ne kier in woasland goan rijnhouffabiker wrote:awel ik moe u groot gelijk geven serieus teleur gesteld,had toch wel beter verwacht.heb hier vorige maand nen tt gedaan,en da was singletrack 'heaven' bij wijze van sprekendewout wrote:Wij zijn gisteren ook afgekomen met z'n vieren uit Tessenderlo.. Ik zeg het normaal gezien niet snel, maar deze keer was ik niet echt onder de indruk van wat we voor onze wielen kregen.. Vooral veel landwegen en op het einde wat pittiger boswerk van de bloso-route.. Als je weet welke leuke (single-track) stukken er allemaal in de buurt liggen is dit wel een kleine teleurstelling..![]()