Zo 06/11/2011 Heusden-Zolder

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jimbo_bree
Mountainbiker

Post by jimbo_bree »

eric66 wrote:
Roel K wrote:Namens MTB Berkenrijders wil ik bij deze willen we alle 1598 bikers bedanken voor hun komst!
Bedankt voor de goede reacties. =D> =D> =D>
Er waren nog enkele minpunten waaronder het feit dat onze moslimvrienden van 6u00 tot bijna 9u00 offerfeest hadden en dus de volledige weg toegezet hadden... Hierdoor zijn er mensen tot ver op het industrieterrein gaan parkeren terwijl dat er boven nog plaats was :oops:

Verder is er 1 biker redelijk hard gevallen (bij de passage aan Sterrenwacht) en met nekklachten naar spoed gebracht, deze biker heeft ons net gebeld met het goede nieuws dat alles nog meevalt... Toch spoedig herstel gewenst!!!

Hpoelijk tot volgend jaar!!! :wink:
Goed te horen dat hij het OK stelt, we hebben met ons drieen toch gezorgd dat de arme stakker tot aan de weg is geraakt en in de ambulance is kunnen stappen. Hoop wel dat hij zijn fiets terug krijgt LOL, dus ook een dank u aan de mensen die zijn fiets tijdelijk in de garage hebben gezet.

Maar was al bij al een super tocht voor herhaling vatbaar
Hoi iedereen,

hier de arme stakker die gevallen was.
Ze hebben foto's gemaakt in het ziekenhuis en gelukkig geen wervels gebroken. Ik zal nog enkele weken een stijve nek hebben van gerokken spieren en pezen.

Ik wil via deze weg iedereen ( eric en vrienden ) bedanken die me tot bij de ziekenwagen gebracht hebben.

Merci bikers....

PS: Ik heb ook van de tocht genoten tot aan de val :wink:
PS2 : Mijn fiets heb ik ook terug. Was een vriendelijke oude vrouw

Jim
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Alles is hier gezegd, tocht was af. =D> =D> Alleen jammer dat da offerfeest samen viel met de tocht. Hadden die gene andere dag kunnen kiezen om schapen te slachten. #-o #-o
cube46
Mountainbiker

Post by cube46 »

Was een mooie tocht voor mij, waarvoor dank aan al die vrijwilligers, ze moeten het toch maar doen anders geen toertocht....
Er zijn bijna op het einde van de 45km ook fotos gemaakt, komen die ook ergens te staan of was dat een prive fotografe ?
Post Reply