@ Kuba, die foto's genomen op het Kubaantje, waar kan ik die vinden?
Komen die op Forum of op de site van Gezinssport Ledegem? Grtjs Aji
Za 28/05/2011 Rollegem-Kapelle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hoi, de foto's die onze fotograaf van dienst genomen heeft kun je bezichtigen op onze website www.gezinssport-ledegem.be . Heb ook al gekeken naar filmpjes, sterk staaltje, wel noemt onze vereniging Gezinssport Ledegem en niet Gezinsbond. Schoonheidsfoutje zeker.
Groeten Geert

Groeten Geert
Henkieboy, 't was een aangename kennismakinghenkieboy wrote:...Om 11u25 terug aangekomen en na een lekkere boterham , ne al even lekkere barbeque en een hemelse leffe kennis gemaakt met wollie , turfke , blackie en follow. (die ik al kende)nu kan ik terug gezichten plakken op enkele forum namen (toch voor een tijdje![]()
).
...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
oeps, waarvoor mijn excuses... het laatste zal ik dan nog eens posten met de juiste naamGeert C wrote:Hoi, de foto's die onze fotograaf van dienst genomen heeft kun je bezichtigen op onze website www.gezinssport-ledegem.be . Heb ook al gekeken naar filmpjes, sterk staaltje, wel noemt onze vereniging Gezinssport Ledegem en niet Gezinsbond. Schoonheidsfoutje zeker.
Groeten Geert![]()
![]()
![]()
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
en da's part 3 van de filmkes van deze mooie tocht...
Met Kuba in beeld die de klein mannen begeleidt