Cannondale taurine [frame te koop]

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Post Reply

Welke schijfremmen?

Hope race x2
40
61%
Shimano xtr 2011
26
39%

Total votes: 66

svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

BramDR wrote:Ik ga de wielen toch maar updaten. Iemand een ideetje voor € 500 ?
minder dan 500 eur: ZTR crest met superstar components super leggera naven:
http://superstar.tibolts.co.uk/product_ ... cts_id=314
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Van't weekend in Malmedy gaan biken, heb nooit de 36 vanachter gebruikt, dus volgende keer misschien een 11-34 steken. Maar eerst eens zien of ik na marathons van 90km in de ardennen nog steeds de 36 niet nodig heb.

Remblokjes zijn trouwens bijna helemaal versleten, was vanplan om xtr te steken. Of zijn er betere alternatieve in de zelfde prijsklasse ?
DeGlenne
Mountainbiker

Post by DeGlenne »

Pracht van een cdale. Ik zou opteren voor een setje notubes wielen met groene stickers zou het geheel mooi afmaken!!
Even een vraagje, is je voorvork ook vernieuwd? Want u wiel blijkt er wat scheef in te staan!! Heb gehoord dat er een aantal sidjes zijn met gebogen vorkpoten..

Grtz
Glenn
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

DeGlenne wrote:Pracht van een cdale. Ik zou opteren voor een setje notubes wielen met groene stickers zou het geheel mooi afmaken!!
Even een vraagje, is je voorvork ook vernieuwd? Want u wiel blijkt er wat scheef in te staan!! Heb gehoord dat er een aantal sidjes zijn met gebogen vorkpoten..

Grtz
Glenn
Wiel staat idd een klein beetje scheef. En ik denk ook dat het aan de vorkpoten ligt.

Ben voor de moment aan het zien achter nieuwe wielen, en de velgen worden al zowizo van no tubes.
kristof gilis
Mountainbiker

voorstel voor remmen

Post by kristof gilis »

als je echt goeie remmekes wil moet je gaan voor formula R1. licht en ongeloofelijk krachtige remmen.
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

DeGlenne wrote:Pracht van een cdale. Ik zou opteren voor een setje notubes wielen met groene stickers zou het geheel mooi afmaken!!

Grtz
Glenn
Waar vindt ge trouwens die groene no tubes stickers?
mieltje
Mountainbiker

Post by mieltje »

BramDR wrote:

Grtz
Glenn
Waar vindt ge trouwens die groene no tubes stickers?
Op ebay ofwel op http://www.bikesdecals.com/
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Om de strijd aantegaan met de 10kg grens ga ik nieuwe snelspanners, zadelpenklem schijven en een andere zadelpen steken.

Maar weet iemand waar je alligator windcutter 160/140 schijven kan kopen? ( liefst een belgische webshop ) bij elke webshop die ik regelmatig gebruik zijn ze niet te koop.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

fiets staat toch te koop wegens blessure of vergis ik mij?
http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/cann ... 070619.htm
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

gewoon een intressepeiling, maar denk dat dat niet veel opleverd want daarstrax vroeg iemand of hij hem kon komen halen voor 600 euro #-o
Post Reply