Zo 08/05/2011 Overijse :: MTB Toertocht Overijse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
LuckyIron
Mountainbiker

Re: Papegaai afgepeigerd in Overijse!

Post by LuckyIron »

leuk verslagje StrammerMax
StrammerMax wrote:Ik heb er een goede daad gedaan en twee stopjes van flesjes Aquarius opgeraapt, vermoedelijk uit een achterzak gevallen. Omdat er vorige week in een topic nogal wat over te doen was. Ik kon even goed de moeite doen van ze op te rapen.
waarvoor dank !

Moet zeggen dat alle deelnemers heel proper zijn geweest, amper afval gevonden na de tocht ! Super !

=D>
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Nu snap ik 'm : "60km, 2de gedeelte", had ik niet mogen volgen, na eerste bevoorrading ](*,)
fred racket
Mountainbiker

Post by fred racket »

Dikke proficiat aan de parcoursbouwers!
Het was de eerste keer dat ik in Overijse een tocht reed, maar zeker niet de laatste.
Mooie streek daar, ik had nog getwijfeld om naar Seraing te rijden, maar blij dat ik dat niet gedaan heb. Deze tocht had genoeg Ardense trekken en bijna evenveel hoogtemeters.

Vreemd dat ik nog niemand heb horen klagen over de 'povere' bevoorrading! Enkel peperkoek en banaan... voor mezelf is dat meer dan voldoende, maar ik had hierover toch wel wat meer klagers verwacht. Ook vreesde ik voor aquarius-flesjes onderweg, maar niets van dat. De wielertoeristen rijden terug op de baan zeker?? :lol:
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Cokeman wrote:Deze ochtend ook de 60 km afgewerkt. Meer dan genoeg voor mij. Prachtige omgeving. Veel afwisseling. Hier en daar wat opletten met los zand in afdalingen. Goede bevoorrading. Boven aan de 'Lianen"-klim was iemand van de organisatie foto's aan het nemen. Komen deze op jullie site? Tot volgend jaar, hopelijk ook met het zonnetje erbij 8)
Als fotograaf en cameraman van onze club stond ik nu op het meest kritieke stuk van de omloop om regelmatig pijlen terug te hangen en had ik het druk en zo ook mijn zoon, hij heeft heeft daar wat foto's genomen, maar ze zijn wat in de mist opgegaan, ik heb ook nog wat videomateriaal dat zet ik weldra op de site samen met een aantal foto's

groeten , Ivan
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

fred racket wrote:Enkel peperkoek en banaan...
Ik heb nochtans suikerwafels gegeten, zelfs bij tweede passage aan BV. En appelsienen waren er ook. En achteraan zag ik een gasbrander met pan en eieren, maar da zal misschien het ontbijt van de BV-mannen zelf geweest zijn :P
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Oldie wrote:Nu snap ik 'm : "60km, 2de gedeelte", had ik niet mogen volgen, na eerste bevoorrading ](*,)
inderdaad...blijkbaar was het nog niet duidelijk genoeg.

:wink:
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Iemand is na zijn toertje komen vragen achter een verloren wiel.
Hij had zijn wiel laten staan tegen een wagen, maar dit is blijkbaar meegenomen door iemand.

De persoon die het wiel per ongeluk heeft meegenomen heeft zich gemeld.

Als iemand de persoon kent, of als hij hier op het forum zit, dan mag die mij een persoonlijk berichtje sturen zodat ik de gegevens kan doorgeven.

mvg,

Wim
El Grande
Mountainbiker

Post by El Grande »

Iemand een gps-track van de 60km? Of kom dat op hun site?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

El Grande wrote:Iemand een gps-track van de 60km? Of kom dat op hun site?
Track van de 60km kan je hier vinden: dit is de track zonder het privé-gedeelte.

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=bfywctxelixvgfam

8)
El Grande
Mountainbiker

Post by El Grande »

LuckyIron wrote:
El Grande wrote:Iemand een gps-track van de 60km? Of kom dat op hun site?
Track van de 60km kan je hier vinden: dit is de track zonder het privé-gedeelte.

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=bfywctxelixvgfam

8)
Heel hard bedankt!
Post Reply