hartelijk dank man you the best XD maak je dan ook in enekeer wat close ups die je dan ff door mailt?eefsanders wrote:OK ik ga em morgenavond even met camera en schuifmaat te lijf, immers meten is.... wordt vervolgt!
scott genius 10 hij is klaar
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- eefsanders
- Mountainbiker
Post by eefsanders »
Komt goed,
Hier alvast de specs van mijn fiets, misschien kun je hier al iets mee.
Nogmaals: links zit er bij mij geen spacer, rechts wel, dus op zich zit het bracket standaard 2mm uit het midden.
Derailleur (Front): Shimano XT / FD-M770-10 E-Type direct mount
Crankset: Shimano XT / FC-M770-10 / Hollowtech 2 42A x 32A x 24A T
BB-Set: Shimano Cartridge / shell 73mm&E DM
Hier alvast de specs van mijn fiets, misschien kun je hier al iets mee.
Nogmaals: links zit er bij mij geen spacer, rechts wel, dus op zich zit het bracket standaard 2mm uit het midden.
Derailleur (Front): Shimano XT / FD-M770-10 E-Type direct mount
Crankset: Shimano XT / FC-M770-10 / Hollowtech 2 42A x 32A x 24A T
BB-Set: Shimano Cartridge / shell 73mm&E DM
- MC Staf
- Mountainbiker
Zonder te willen lullen, maar de goesting om aan zo'n tekst te beginnen lezen na een ganse dag chemie studeren zit toch ook ver bij mij ze..steven31 wrote:vraagje als je zelf tog zo slim waant da je op men leestekens/ wat dan nog ook zit te kankeren, waarom zeg je dan niet gewoon de oplosing. of heb je niks nuttigs te vertellen doe dan niet alsof je mister perfekt bent en lul op een anderCrashtestdummy wrote:Waarschijnlijk zullen ze u een pakketje leestekens opsturen
Azoo direct persoonlijk aanvallen.. nergens voor nodig toch?
Staf
- steven31
- Mountainbiker
- Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium
pff ik ga er niet meer op reageren.MC Staf wrote:Zonder te willen lullen, maar de goesting om aan zo'n tekst te beginnen lezen na een ganse dag chemie studeren zit toch ook ver bij mij ze..steven31 wrote:vraagje als je zelf tog zo slim waant da je op men leestekens/ wat dan nog ook zit te kankeren, waarom zeg je dan niet gewoon de oplosing. of heb je niks nuttigs te vertellen doe dan niet alsof je mister perfekt bent en lul op een anderCrashtestdummy wrote:Waarschijnlijk zullen ze u een pakketje leestekens opsturen
Azoo direct persoonlijk aanvallen.. nergens voor nodig toch?![]()
Staf
al een geluk zijn er tog nog mensen die er niet over struikelen en een zinnig antwoord geven.
- Crashtestdummy
- Mountainbiker
Post by Crashtestdummy »
steven31 wrote:pff ik ga er niet meer op reageren.MC Staf wrote:Zonder te willen lullen, maar de goesting om aan zo'n tekst te beginnen lezen na een ganse dag chemie studeren zit toch ook ver bij mij ze..steven31 wrote: vraagje als je zelf tog zo slim waant da je op men leestekens/ wat dan nog ook zit te kankeren, waarom zeg je dan niet gewoon de oplosing. of heb je niks nuttigs te vertellen doe dan niet alsof je mister perfekt bent en lul op een ander
Azoo direct persoonlijk aanvallen.. nergens voor nodig toch?![]()
Staf
al een geluk zijn er tog nog mensen die er niet over struikelen en een zinnig antwoord geven.

- steven31
- Mountainbiker
ben vandaag bij scott Benelux geweest om daar eens te gaan horen.
nu blijkt het da da plaatje dus weldegelijk alleen voor shimano bedoeld is en mag/ moet weg gelaten worden bij sram. ow ja voor de scott liefhebber morgen en overmorgen kun je bij scott benelux kleren kopen aan mega kortingen maar je mag ni te breed zijn.
er hangen wel wat coole dingen.
er zit wel degelijk verschil in construktie tussen model 2010 en 2011 het zijn wel maar kein detais maar tog.
dus eefsanders hartelijk dank voor al je hulp maar je hoeft het niet meer op te meten en we spreken wel is af he ik laat je nog wel iets weten van wanneer.
dus het nu nog men kabels aansluiten van de versenlingen en twinlock systeem.
de remlijdingen op maat maken keting er op en klaar is kees dus normaal zal ik vant weekend kunne bolle XD
nu blijkt het da da plaatje dus weldegelijk alleen voor shimano bedoeld is en mag/ moet weg gelaten worden bij sram. ow ja voor de scott liefhebber morgen en overmorgen kun je bij scott benelux kleren kopen aan mega kortingen maar je mag ni te breed zijn.
er hangen wel wat coole dingen.
er zit wel degelijk verschil in construktie tussen model 2010 en 2011 het zijn wel maar kein detais maar tog.
dus eefsanders hartelijk dank voor al je hulp maar je hoeft het niet meer op te meten en we spreken wel is af he ik laat je nog wel iets weten van wanneer.
dus het nu nog men kabels aansluiten van de versenlingen en twinlock systeem.
de remlijdingen op maat maken keting er op en klaar is kees dus normaal zal ik vant weekend kunne bolle XD
- eefsanders
- Mountainbiker
Post by eefsanders »
Zit ik hier een beetje mijn fiets op te poetsen en foto's te klikken
Nee hoor niks aan de hand, was hard nodig en nu hij is in ieder geval weer lekker schoon
en ik heb jouw hulp zeker ook een keertje nodig (Rotor, Sram bla bla bla) alles wat ik af kan kijken is meegenomen!
Lijkt me zeker leuk om jou en je fiets eens in het echt te zien.
Ben trouwens afgelopen weekend in de Ardennen geweest vlakbij Malmedy.
Heb nu nog steeds last van een brede grijns van oor tot oor
.
Wat kun je wet deze fiets ongelofelijk veel lol beleven. Je zult er echt versteld van staan, zelfs een sprongetje hier en daar is nu ineens ook helemaal leuk aan het worden.
Wel is het afstellen van de vering best lastig, het "precies goed" is nog niet aan de orde, maar ook dit komt goed. Voor mij is dit gewoon wat lastiger afstellen waar ik woon en zoals in de Ardennen kun je moeilijk onderweg met een veerpompje aan de bak terwijl iedereen op je moet wachten.
Maar ik houd je niet langer op, er moeten kabels en leidingen getrokken worden!
Veel succes met de laatste, zeer plezierige, loodjes.
Nee hoor niks aan de hand, was hard nodig en nu hij is in ieder geval weer lekker schoon
Heb nu nog steeds last van een brede grijns van oor tot oor
Wat kun je wet deze fiets ongelofelijk veel lol beleven. Je zult er echt versteld van staan, zelfs een sprongetje hier en daar is nu ineens ook helemaal leuk aan het worden.
Wel is het afstellen van de vering best lastig, het "precies goed" is nog niet aan de orde, maar ook dit komt goed. Voor mij is dit gewoon wat lastiger afstellen waar ik woon en zoals in de Ardennen kun je moeilijk onderweg met een veerpompje aan de bak terwijl iedereen op je moet wachten.
- steven31
- Mountainbiker
mijn voorvering zal al zo goe als perfekt staan is helemaal afgeregelt door tf-tune malmedi das dicht tegen petit tier das leuk om te weten da daar leuke traks zijn daar kan ik namelijk overnachten bij vrienden van me. thnx is wel leuk een deftige fiets kopen en daarna me gaan rijden kun je je kennisen kring wat vergroten XD. tot gouw en nog veel plezier met jou bike he XDeefsanders wrote:Zit ik hier een beetje mijn fiets op te poetsen en foto's te klikken![]()
Nee hoor niks aan de hand, was hard nodig en nu hij is in ieder geval weer lekker schoonen ik heb jouw hulp zeker ook een keertje nodig (Rotor, Sram bla bla bla) alles wat ik af kan kijken is meegenomen!
Heb nu nog steeds last van een brede grijns van oor tot oor.
- eefsanders
- Mountainbiker
- steven31
- Mountainbiker
heb een nieuw probleem tegen gekomen qrings werken niet echt onder en direkt mount sram schakel systeem. dus nu men voor der er afgehaald en dan maar met den dremel er op gezeten.
Maart ja helaas wanner dat klaar was men fiets winkel waar hij staat gesloten en hij kon echt niet ff langer blijven, hij had wel een grondige reden maar zal dus een weekske langer duren ik kan pas donderdag dan maar verder doen :s maar tegen dan zal alleen de der er op moeten en dan kabel aan voor der aansluiten en voor der rest voor en achter der afstellen en klaar. het einde is in zicht.
Dus een tip als je op een genius met q rings wil rijden neem dan een Xo voor der en doet er van de buiteste kooi onderaan tussen de 2 en 3 mm af dan zal het wel werken.
Maart ja helaas wanner dat klaar was men fiets winkel waar hij staat gesloten en hij kon echt niet ff langer blijven, hij had wel een grondige reden maar zal dus een weekske langer duren ik kan pas donderdag dan maar verder doen :s maar tegen dan zal alleen de der er op moeten en dan kabel aan voor der aansluiten en voor der rest voor en achter der afstellen en klaar. het einde is in zicht.
Dus een tip als je op een genius met q rings wil rijden neem dan een Xo voor der en doet er van de buiteste kooi onderaan tussen de 2 en 3 mm af dan zal het wel werken.