Za 30/04/2011 Wortegem-Petegem :: 1meitocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Rock Rider wrote:
Yannikc wrote:Hier net de modder van achter mijn oren gewassen want een laatste controle gedaan van een gedeelte van het parcours. De mensen die mee waren, waren heel enthousiast over den Donk (what the f..... #-o ?) en Bouvelobos. De regen heeft het al iets vettiger gemaakt, maar het is nog heel goed berijdbaar.....

We zullen de afspuit dan toch moeten installeren :-D

Yannick
Is het stof een beetje gedoofd of ligt er effectief modder? Zijn de XCR DRY banden nog voldoende?
Rock, nooit twijfelen aan de kwaliteit van je Michelin banden :wink:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Motorbiker wrote:In het jaar 1641 zijn via de Engelse Royal Navy, bij het inpalmen van Noord-Amerika een aantal Navajo indianen gevangen genomen, en naar London afgevoerd. Deze krijgers waren gezien hun originele tooi, het kijkstuk van de eeuw. En voor Queen Elisabeth een teken van macht en superioriteit tgo Frankrijk.
Op vraag van de Graaf van Vlaanderen, rentmeester van Doornik tot Antwerpen, werden een aantal Navajo's naar de Vlaamse gouw overgebracht met als doel het volk te vermaken. Het indertijd Franstalige Ingelmunster met zijn keurkorps "Les Brigands d'Ingelmunster" stonden in voor de begeleiding.
Op 24 september 1641 kon één Navajo ontsnappen ter hoogte van de Donk. Sindsdien noemt men deze plaats het Winnitou-pad.
Naar het schijnt werd hij nooit gepakt, en rijdt zijn achter, achter, achter, achter, achter, achterkleinzoon ook met de bike.
Meer nog,
De leiding en de honneurs van dit keurkorps werden in de schoenen geschoven van ene Petrus Van Lhembeke. Dit zou een verre voorvader zijn van het geslacht der Goet Halzen. Grootgrondbezitters en verkopers van den eerste otomobiel.
Tis maar dat je het weet.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

K'zou ook wel wat accurate info willen van hoe het er nu juist bij ligt.

K'kan kiezen tss 75% versleten fast traks ( en nee k'vernieuw ze nog nie , "goeie" zomerband :wink: ) of de mudbike me XCR mud maar ke eigenlijk geen goeste om terug mudbike uit te halen maar ook nie om de mooi weer fiets door het slijk te jassen.

K'ben ne moeilijken e #-o
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Motorbiker wrote:Naar het schijnt werd hij nooit gepakt, en rijdt zijn achter, achter, achter, achter, achter, achterkleinzoon ook met de bike.
Ugh ! :roll:
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Johan mtb wrote:Wat bedoelt men hier eigenlijk met dat Winnitou-pad ? Zijn dat dan de wegjes door de bosjes rond de Donk ?
We gaan u verlossen uit uw lijden hé vriend .
Vorige jaar had ik een paar nieuwe trajectjes gemaakt (en gemaaid vooral).
Toen ik hoorde dat Yannick met zijn karavaan door den donk zou trekken heb ik hem voorgesteld om de nieuwigheden eens te bekijken en hij heeft ze dan opgenomen in zijn parcours .

Een goede zaak voor beiden : hij heeft iets nieuw , en het nieuwe padje wordt bereden en blijft open ==> win-win situatie

Geniet er van. :lol:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Stof zal genoeg geblust zijn zeker #-o
Amai,hier just serieuze plensbui had.
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

morgen kom ik ook af met mijn paard euuu ...fiets #-o
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Rock Rider wrote:
Rock Rider wrote:aanwezig voor de 75 km :wink:
Ga zelfs met de bike komen, kwestie van nog 1.5 km heen en 1.5 km terug erbij te hebben :lol:
@Rock Rider

Wanneer start je? Ik zou tussen 13h30 en 14h starten.
Daar onze site plat ligt, weet ik niet welke Steenbakkers er nog rijden. Gij enig zicht hierop?
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Naar jaarlijkse gewoonte kom ik ook af voor deze! :bounce:
Niet naar jaarlijkse gewoonte wordt het mij eerste TT dit jaar!! :oops:
Heb wel al wat geoefend rond den kerktoren en vorige week nog den davitamon gebold om mijn oldtimer-racemachiene terug wat gewoon te worden!! :lol:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Jemp wrote:
Rock Rider wrote:
Rock Rider wrote:aanwezig voor de 75 km :wink:
Ga zelfs met de bike komen, kwestie van nog 1.5 km heen en 1.5 km terug erbij te hebben :lol:
@Rock Rider

Wanneer start je? Ik zou tussen 13h30 en 14h starten.
Daar onze site plat ligt, weet ik niet welke Steenbakkers er nog rijden. Gij enig zicht hierop?
Ik start er samen met John om 8u
In de namiddag weet ik niet... Ik denk Bucky
Post Reply