Zo 13/03/2011 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Hell Yeah !
Mountainbiker

Post by Hell Yeah ! »

T.O.P Parcours !
T.O.P Organisatie !
T.O.P Weer ! (De Frank & Sabine kennen er geen KL*t*n van)
T.O.P T.O.P T.O.P !!!

Ik hoop da ze dit volgend jaar terug organiseren ... [-o<
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Dit was duidelijk één van de betere tochten.
Geweldig parcour, zo goed als volledig offroad en leuke singletracks en hier en daar zelfs een leuke technische hobbel. Ideale ondergrond en zalig weertje.

Ook de organisatie was top.
Ik ben weeral laat vertrokken (rond 10h meen ik) en zelden zo'n uitgebreide bevoorrading gezien. Sportdrank, appelsien, banaan, koekjes, suikerwafels, frangipans, peperkoek, eigenlijk zelfs teveel keuze #-o
Op de parking aangekomen vreesde ik voor megadrukte, maar op het parcour zelf (40km) mss maar 20 bikers tegengekomen en deze bleken ook nog eens van het vriendelijke soort te zijn.
Deze tocht was voor mij de perfectie :P
Ik kom zeker volgend jaar terug

Bedankt
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Ferme tocht, een van de betere tochten van de laatste maand.
Schone speeltuin hebben die militairen =D> =D>

Zeker het stuk na de bv dat onder moeilijk stond was echt genieten.

Laatste stuk heb ik blijkbaar een bordje niet zien staan en op de lange rechte baan terecht gekomen, waar je normaal aan den andere kant van de berm moest zitten.

Aan de mensen die het nodig vinden om redbull blikjes mee te nemen en verderop in de bos te smijten, blijf thuis volgende keer.Je maakt onze sport kapot. Binnenkort mogen we nergens nog rijden.
TomB
Mountainbiker

Post by TomB »

Dieter en Co,

Proficiat met de organisatie van dit fietsfestijn. Alles perfekt.

En inderdaad zoals Jakke-pompier zegt, het kan er bij mij niet in dat je blikjes red-bull tegenkomt tot een kilometer na de bevoorrading. SHAME!!

Tot binnenkort.

Tom van 20 Bn Log
Overpeltse Biker
Mountainbiker

Post by Overpeltse Biker »

Ik ben nog niet zo lang een Mountainbiker, ik ben pas van de sport aan het genieten.
Dit is totnutoe mijn 3de toertocht (de eerste was aan de Nyrstar, de 2de gisteren in Lommel) maar dit was totnutoe mijn mooiste.

Mijn benen waren nog een beetje moe van gisteren (toen waren het 50 km - met de afstand van thuis uit meegerekend) en vandaag weer 30.. De conditie is nog niet optimaal, maar daar werken we aan.

Heerlijke tocht met een goede bevoorrading (die van Lommel gisteren was wel NOG beter, maar dan ben ik aan het mierenn*****) een heerlijke paden, en alles goed bepijld.
Op een gegeven moment volgden we een groep MTB'ers, maar zij reden fout, dus wij ook. We hebben toen 200 meter door zo'n tanktrack gereden, wat is me dat kapotmakerij zeg... Precies alsof ge ne remorque bij hebt.
Heerlijke technische stukken - zeker na de BV - ik moest maar 1 keer van mijn fiets af.
Wel nog enorm veel geluk gehad, op 300 meter voor de aankomst kapotte band. Dus de rest nog gewandeld.

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!
louskabous
Mountainbiker

Post by louskabous »

Prachtige toer!
Wat was dat na de bevoorrading!!! Ik oelde me precies op een rolercoaster! Ik heb de kermis van mijn leven
deze middag gehad! Heerlijk!!!
Meer van dattum!!! :wink:
Proficiat boeferkes! [-o<
Gator
Mountainbiker

Post by Gator »

perfecte organisatie! en leuk parcours. Ik zou graag nog eens terugkomen :)
Vickster
Mountainbiker

Post by Vickster »

zoals mijn andere teamleden (stalen worm & jakke pompier) het al zeiden : super tocht vandaag !! zalig parcour, top bevoorrading, bepijling dik in orde en heel vriendelijke mensen van de organisatie.

spijtig dat we daar niet wat meer kunnen gaan rijden !

en zoals beloofd : extra goei punten voor de super vriendelijke meneer met de bril en muts in de fietsenstalling :-)

volgend jaar kom ik zeker terug !!
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

PRACHTIGGE tocht!!!!

alles was dik in orde.

zeker tot volgend jaar
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Vond dit zelfs de mooiste van degene die ik in Limburg gereden heb. Trouwens vorig jaar was dit ook al een mooie tocht, maar dit jaar =P~ . Amai genoten op mijne fiets! Idd die militairkes hebben een schone speeltuin. Jammer dat we hier weer een jaar op moeten wachten.

Perfecte organisatie!! Tot volgend jaar!
Post Reply