hangen al weg wijzer omhoog
zodus morgen test rit doen
Zo 06/03/2011 Winksele / Herent
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zo , de uitpijling en de verkenning is afgerond. We hebben alles twee keer gedaan. Er waren toch weer enkele pijlen afgerukt. de snoodaards.
Staat van het parcours : zalig goed. Enkel eerste stukje en een klein stukje onderweg wat drassig nog. Maar voor de rest denk ik dat er snelheidsrecords gebroken gaan worden.
Wat betreft het laatste technische stukje gaan we niet doen, want ze waren vandaag daar bomen aan het afdoen en de lus van "dodge" is prive terrein.
Nu de bevoorrading opzetten en dan de zaal klaarzetten.
Ik hoop jullie morgen talrijk te mogen begroeten.
Alvast welkom en veel plezier onderweg.

Staat van het parcours : zalig goed. Enkel eerste stukje en een klein stukje onderweg wat drassig nog. Maar voor de rest denk ik dat er snelheidsrecords gebroken gaan worden.
Wat betreft het laatste technische stukje gaan we niet doen, want ze waren vandaag daar bomen aan het afdoen en de lus van "dodge" is prive terrein.
Nu de bevoorrading opzetten en dan de zaal klaarzetten.
Ik hoop jullie morgen talrijk te mogen begroeten.
Alvast welkom en veel plezier onderweg.
- Crashtestdummy
- Mountainbiker
Post by Crashtestdummy »
Na hoeveel km passeren jullie aan de jeugdgevangenis van Everberg?
Dan weet ik hoe laat ik daar ongeveer moet zijn om op tijd aan de inschrijving te raken.
Dan weet ik hoe laat ik daar ongeveer moet zijn om op tijd aan de inschrijving te raken.
Last edited by Crashtestdummy on Sat 05 Mar 2011 22:48, edited 1 time in total.
- mahna-mahna
- Mountainbiker
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
- Crashtestdummy
- Mountainbiker
Post by Crashtestdummy »
Zou het mogelijk zijn om met jullie mee te rijden? Misschien ga ik dan ook zo naar de start. Mag via pb.DodgeW200 wrote:Als je beetje terug leest kun je aanpikken aan de jeugdgevangenis.Eric B wrote:Ik zoek het parcours in de buurt van Sterrebeek en rij zo tot de start. Betalen en verder de rest van de toer. Dat bespaart mij een autorit.ikke met de fiets wrote: Ik ga mij ni de eerste kilometers stikkapot rijden om te proberen jullie te volgen zene.
Ik kom braaf mé de voituur.
Eric
Ikke woon op de sterrebeeksesteenweg en ga over de baan tot start (vertrek +/-8u20) en rij dan de rit (46/56). We zijn met een paar dus je kan ook altijd aanpikken.
Een peloton rijdt beter op de baan.
@crashtest hangt er vanaf welke afstand je neemt want aan de jeugdgevangenis is er een splitsing.indien je de langste neemt is het van daar ongeveer een 8 a 9 Km's.
Wat betreft de afstanden neen is niets veranderd.
Nu doodmoe gaan slapen , na de zaal klaargezet te hebben, splitsingsborden geplaatst te hebben gecheckt ( want er verdwijnen nu eenmaal pijlen
) en de toog klaargezet( belangrijk)
Bedankt alvast voorjullie deelname en zie jullie morgen.

Wat betreft de afstanden neen is niets veranderd.
Nu doodmoe gaan slapen , na de zaal klaargezet te hebben, splitsingsborden geplaatst te hebben gecheckt ( want er verdwijnen nu eenmaal pijlen
Bedankt alvast voorjullie deelname en zie jullie morgen.