Za 29/01/2011 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Tocht om weinig woorden aan vuil te maken: klassieker in de streek en zoals steeds supertocht met pracht van organisatie. =D> =D> Over de middag gereden en daardoor heel kalm in singletracks waarvan sommige al wat zachter werden in de zon.

zo. 13/02 LICHTERVELDE 4de Huwynstocht van Huwynsbikers ism TOF
Frimoutje
Mountainbiker

Post by Frimoutje »

Schitterende toertocht met een subliem parcour,mooie lange stroken offroad.
Proficiat aan de organisatie =D>
trekske8500
Mountainbiker

Jabbeke 29/01/2011 55km

Post by trekske8500 »

Mooie bosrijke tocht. De organisatoren hebben veel inspanningen geleverd, bepijling, tracks in bossen, ..., bevoorradingen, ...
De pizza na de tocht smaakte heerlijk.
Leuke tocht, met veel afwisseling!
Gezien de vele bossen, ook minder koud, want minder wind!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

prachtig tochtje gereden dees voormiddag .
niks op aan te merken dus ne 10 op 10
=D> =D> =D> =D> =D>
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Deze morgen genoten van deze tocht met veel afwisseling en superbevoorrading. Toch begon het niet goed, wegens tijdsgebrek met de auto van Oostende gekomen voor de 55km. Eenmaal aangekomen en betaald spring ik op de fiets en lap de body bevroren ik kon evenvlug vooruit of achteruit trappen zonder een meter vooruit te gaan. Fiets terug op het rek en richting de beste velomaker van Ettelgem, op 5minuten een ander wiel gekregen en terug richting Jabeke om de 55km af te haspelen. Zo via deze weg bedankt aan de beste velomaker en organisatie voor super voormiddag.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vanmorgen samen met Med26 vertrokken naar Jabbeke. Na de inschrijving stond Santaromita ( die redelijk goed in form scheen te zijn)ons al op te wachten. Na enkele km's gaf Santaromita nog een tandje bij zodat we in de verte nog alleen zwart met rood stipje zagen #-o #-o . De tocht op zich zat prachtig in elkaar, mooie singletracks, bospaden enz., en dit onder een stalende winterzon met andere woorden één groot speelplein =D> =D> =D> in droge toestand.
Met een 52km op de teller bij aankomst, Santaromita die al klaar stond om huiswaarts te keren ne goeiendag gezegd en later nog onze Henkieboy tegengekomen. Ik zie zelfs dat onze Hamateur ook van de partij was.

Alvast deze Erika's Baaikers uit Klerken hebben zich geamuseerd.

Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> en tot de volgenden!!!

Enkele fotokes:

http://picasaweb.google.com/1975jagerme ... 2118374354
Mr-Michel
Mountainbiker

Post by Mr-Michel »

gewoonweg niks op aan te merken, de perfectie nabij!!!
mooie bevoorraadingen, prachtig parcours, goed uitgepijlt, ...

DST: 54,4km
AVG: 21,1km/h
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker

Post by W.T.C.OOTJE »

Ik sluit mij eensgezind aan bij alle voorgaande positieve commentaren. Akkoord, deze keer hadden ze het weer mee. 2 weken terug (Varsenare) heb ik vele identieke stroken voor de wielen geschoven gekregen waar ik niet vooruit kwam of waar ik zelfs te voet stond. Deze keer, dankzij de bevroren ondergrond, ging het fantastisch goed. Maar... we mogen al het goeds niet alleen aan het goede weer alleen toeschrijven. Het parcours was schitterend uitgetekend. Dit met honderden pijltjes (verloren rijden kon toch niet?), tientallen in de grond geslegen paaltjes en kilometerslange verkeerslinten. Hier is heel wat werk ingestoken. Vandaar een dikke proficiat aan de organisatoren. Zo zou het iedere keer moeten zijn!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

schitterend ochtend beleefd in Jabbeke met een heel schoon parcours dat beenhard lag, schone bevoorradingen, schitterend stukken offroad! En achteraf natuurlijk een goed stuk pizza... meer moet da zeker niet zijn!

Filmke volgt nog...

Merci aan de organisatie en tot volgend jaar! =D>
stef2
Mountainbiker

Post by stef2 »

Het staat hier al zoveel geschreven,ééntje erbij kan gene kwaad hé.
PRACHTIGE TOER =D> =D> =D> =D>
zeeeeeer veel bos en speeltuintjes.
Vertrokken om 7h deze morgen uit Beernem en 11h40 geland, en
juist 100km op de teller .

Gr stef :wink:
Post Reply