Zou zo al willen verhuizen om daar elke dag te kunnen trainen.
Organisatie
Post by The Doctor 46 »
Post by dirk999bis »
Post by The Doctor 46 »
Jammer , maar zonder achterrem zou ik het ook niet gedurfd hebben. Veel volk langs de kant zien staan met platte band. Zou iedereen gewoon tubeless aanraden.freezy wrote:En we zijn alweer thuis van Huldenberg... gestart voor de 60km maar het is veel korter uitgedraaid dan gepland. Na 2-3km alweer een verlies van oliedruk bij mijn achterrem. Da's al de 2e keer, de voorste is ook nog maar pas binnen geweest omwille van hetzelfde probleem. Dan maar verder zonder achterrem. Sommige afdalingen wat gewacht om anderen voor te laten zodat ik vrije baan had maar het was bijna niet te doen met alleen maar een voorrem, paar keer geluk gehad omdat het voorwiel wegschoof op ijsplekken en net niet gevallen. Na 18km dan ook nog een lekke band (snakebite op bevroren bandensporen) en daar heb ik besloten om af te draaien, uiteindelijk bij het passeren van de start besloten om nog een rondje op de baan te doen, o.a. langs Duisburg en Overijse (makkelijk zo'n GPS). Opeens passeerde ik helling 1, de laatste dus, en dan maar opnieuw het parcours opgegaan. Zo kwam ik toch aan een km of 40 vandaag.