Zeebrugge of Kemmel ?
Maakt mij allemaal niet zo heel veel uit.
Twee toporganisaties.
Vier weken genen bike gezien.
Acht kilo erbij.
Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- wesley snipes
- Mountainbiker
@ Wesley Snipes : Als ik het goed voor heb, ben je (net als ik) in Houthulst woonachtig.
Als je van plan bent om zondag naar Zeebrugge te gaan, wil je me dan morgen/zaterdag aub eens contacteren ? Mijn GSM nr is 0497-57 11 62 . Morgenvoormiddag ga k waarschijnlijk wel niet antwoorden, want dan zit k op mijne velo op en rond de Kemmelberg. Maar ik bel je zeker terug in de namiddag. Hartelijk dank.
Grtz, Rik C - Erika's Baaikers - Klerken
Als je van plan bent om zondag naar Zeebrugge te gaan, wil je me dan morgen/zaterdag aub eens contacteren ? Mijn GSM nr is 0497-57 11 62 . Morgenvoormiddag ga k waarschijnlijk wel niet antwoorden, want dan zit k op mijne velo op en rond de Kemmelberg. Maar ik bel je zeker terug in de namiddag. Hartelijk dank.
Grtz, Rik C - Erika's Baaikers - Klerken
-
breydelzoon k
- Mountainbiker
-
cube'biker
- Mountainbiker
inschrijving
Post by cube'biker »
Ik heb nog altijd geen bevestigingsmail van inschrijving gekregen , hopelijk krijg ik dit vandaag nog , zijn er hier die wel al deze mail gekregen hebben , of heeft niemand deze al gehad ?
Mijn vrouw en ik zijn al ingeschreven sinds maandag , dus zeker niet te laat he .
Mvg
Mijn vrouw en ik zijn al ingeschreven sinds maandag , dus zeker niet te laat he .
Mvg
-
Cristal biker
- Mountainbiker
Re: inschrijving
Post by Cristal biker »
cube'biker wrote:Ik heb nog altijd geen bevestigingsmail van inschrijving gekregen , hopelijk krijg ik dit vandaag nog , zijn er hier die wel al deze mail gekregen hebben , of heeft niemand deze al gehad ?
Mvg
Ik heb gisteren m'n bevestigingsmail ontvangen, ben ook maar van maandag ingeschreven. Misschien kopietje van rekeninguittreksel meedoen?
- Traxer
- Kerstman
Spieren? Ik wou dat ik dat ook kon zeggen, maar mijn extra spieren voelen nogal wat 'plumpudding-achtig' aan....pjer wrote:Moustache wrote:ReeVeS wrote:amai 8 kilo erbij ... zou ge nie beter beide tochten rijden ??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(op Facebook zou dit een "Like" of "Vind ik leuk" zijn...)
Mag ik er "fijntjes" aan toevoegen dat het hier om 8kg spieren gaat ?
Owzekers.
k'probeer er rond 8u 30 te zijn....