Za 18/12/2010 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rond de middag vertrokken voor een koude tocht, voor mij was alles dik in orde , rustig gereden om schade te voorkomen, leuke pittige klimmetjes , toffe bevoorrading, weinig volk , 3 maar toen ik er stond , ik denk dat de club nog heel de dag soep kan eten,persoonlijk heb ik het weer toch iets warmer maar ja je moet het nemen zoals het komt, tot volgend jaar

- full speed down
- Mountainbiker
Post by full speed down »
lekkere warme wafels waren er voorzien op de bevoorrading,tof gezien.
goed geamuseerd,ondanks de ondergrond toch nog deftig kunnen doorrijden. voldaan thuisgekomen.
goed geamuseerd,ondanks de ondergrond toch nog deftig kunnen doorrijden. voldaan thuisgekomen.
- mtb looise
- Mountainbiker
Post by mtb looise »
ja degene die niet geweest zijn heben spijt zunne
zalig parcour, wel moete opletten op de verbindingstukken, ben ene keer onderuit gegaan
toffe bevoorrading met warme wafels
proficiat aan de organisatie
zalig parcour, wel moete opletten op de verbindingstukken, ben ene keer onderuit gegaan
toffe bevoorrading met warme wafels
proficiat aan de organisatie
- davy1976
- Mountainbiker
Vandaag hier ook komen rijden met grippeke,skin en dirk en ik heb het me geen moment beklaagd.Ik rij wel graag in de sneeuw dus dat helpt ook een beetje
. Hier en daar wel oppassen geblazen maar over het algemeen goed berijdbaar.Zelfs de stijle klimmetjes waren goed te doen.
Toffe tocht,goede organisatie

Toffe tocht,goede organisatie
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Ok hier komen rijden, helaas waren de benen na stabroek gisteren niet te fameus, nogthans ging het bij aanvang meer dan behoorlijk en oppassen op de verbindingsstukken was nie nodig met men spikebanden. Na de bevoorrading was het blijkbaar heel wa minder met de beentjes dus de 30 maar genomen. Bij aankomst 32 op den teller en goe moe. Leuke singletracks en wa niveauverschil zoals ik het graag heb. See you next year. 12345 was er ook. maar die zal wa later als ik vertrokken zijn. Alléé toch weer 4 punten voor de superbiker hé.
Wie geen risico's durft nemen, zet zichzelf buiten spel!!
Pluk de dag, het kan je laatste zijn.