Za 18/12/2010 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
12345
Mountainbiker

Post by 12345 »

rond de middag vertrokken voor een koude tocht, voor mij was alles dik in orde , rustig gereden om schade te voorkomen, leuke pittige klimmetjes , toffe bevoorrading, weinig volk , 3 maar toen ik er stond , ik denk dat de club nog heel de dag soep kan eten,persoonlijk heb ik het weer toch iets warmer maar ja je moet het nemen zoals het komt, tot volgend jaar =D> =D>
full speed down
Mountainbiker

Post by full speed down »

lekkere warme wafels waren er voorzien op de bevoorrading,tof gezien.
goed geamuseerd,ondanks de ondergrond toch nog deftig kunnen doorrijden. voldaan thuisgekomen. =D>
Drinoow
Mountainbiker
Location: Trek Topfuel 9.9 SSL, Madone 6.9SSL, Lynksey pro 29

Post by Drinoow »

We hebben met drie man de bevoorrading afgesloten en alles was nog netjes aanwezig. Lekkere soep, aquarius, wafels... Dik in orde. Men bikematen weer op een aantal minuten gezet, dus ik zag dat het goed was!
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

Heb mij ook goed geamuzeerd, de wegen waren wel glad. Maar in de bos viel het heel goed mee. Snap eigenlijk niet dat er zo weinig volk was. Is toch een mooie rit, de zon was er en heel mooie witte uitzichten :wink:
mtb looise
Mountainbiker

Post by mtb looise »

ja degene die niet geweest zijn heben spijt zunne
zalig parcour, wel moete opletten op de verbindingstukken, ben ene keer onderuit gegaan
toffe bevoorrading met warme wafels :-D

proficiat aan de organisatie =D>
Orbeaman
Mountainbiker

Post by Orbeaman »

Om 13 uur vertrokken.
Het was een mooie tocht. De warme wafels aan de bevoorrading waren top.
Respect voor de mensen aan de bevoorrading =D> . De hele dag in de kou staan.
Goed dat het Grasbos er niet meer inzat. Ik had onderweg al genoeg zwarte sneeuw gezien :-D .
Ik kom zeker terug.
davy1976
Mountainbiker

Post by davy1976 »

Vandaag hier ook komen rijden met grippeke,skin en dirk en ik heb het me geen moment beklaagd.Ik rij wel graag in de sneeuw dus dat helpt ook een beetje :wink: . Hier en daar wel oppassen geblazen maar over het algemeen goed berijdbaar.Zelfs de stijle klimmetjes waren goed te doen.

Toffe tocht,goede organisatie =D> =D> =D>
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Het was een prima tocht!
Goede organisatie =D>
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Ok hier komen rijden, helaas waren de benen na stabroek gisteren niet te fameus, nogthans ging het bij aanvang meer dan behoorlijk en oppassen op de verbindingsstukken was nie nodig met men spikebanden. Na de bevoorrading was het blijkbaar heel wa minder met de beentjes dus de 30 maar genomen. Bij aankomst 32 op den teller en goe moe. Leuke singletracks en wa niveauverschil zoals ik het graag heb. See you next year. 12345 was er ook. maar die zal wa later als ik vertrokken zijn. Alléé toch weer 4 punten voor de superbiker hé.

Wie geen risico's durft nemen, zet zichzelf buiten spel!!
Pluk de dag, het kan je laatste zijn.
1908rider
Mountainbiker

Post by 1908rider »

leuke tocht was idd oppassen geblazen op de verbindingsstukken
toch niet gevallen vandaag :-D heb onderweg een fietscomputer gevonden , die ligt bij de organisatie
c you all next year
Post Reply