Organisatie was zeer goed zoals al jaren...
Zo 21/11/2010 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: merida 96 carbon
Dit is heel erg,blijf van ander mans gerief af is het moto,als we iets horen laten we zeker iets wetenfull speed down wrote:Heeft er iemand toevallig iemand een zwart -rood-witte merida 96 carbon,met allemaal topmateriaal op,aan de hand zien nemen,toen die geparkeerd stond onder de witte ingangstent? rond half 12.
Deze fiets is dus ontvreemd binnen de 5min dat we binnen zijn geweest om naar den tombola te gaan kijken(horen).
er is uiteraard een beloning voor een tipgever voorzien die uiteindelijk naar de fiets zou leiden. alvast bedankt voor mogelijke tips.
ps. leuke toer,maar dit is voor ons wel een serieuze afknapper.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
hebt gij met de flash gereden? ik denk u aan de bevoorrading gezien te hebben toen wj juist verder reden , ma k was ni zeker, grijze speci helm?madskatingcow wrote:Rit zelf was leuk, maar samengevat in één woord : Bloso. Blijft in elk geval een mooie toer.
leuk tochtje, ni te vettig, fijne klimmetjes.. het bordje "gevaarlijke afdaling" vond ik wa missplaatst, daar kon je u gewoon laten rollen he
tocht: OK
bevoorrading: kei uitgebreidt
Afspuitdinges: super
fietsenparking: toppie
KOUDE douches: k snap ni dat da kan in zo'n sportcomplex
door teveel mechanische problemen (en slechte benen) hebben wij beslist om voor de 28 te gaan, zo waren we heel rap trg binnen voor ne Leffe
nog 1 ding waar wij (MTB De Slijkfretters) helemaal ni mee konden lachen.. na die steile asfaltklim volgde een korte afdaling en dan direct rechts, ons vrouwelijke lid, die amper 6 maanden op de fiets zit,en dus technisch nog ni de nodige capaciteiten heeft, maar da voor de rest fantastisch doet (scherpenheuvel hapert uitgereden!!), kreeg daar de opmerking en ik quote: 't is hier wel gene toertocht voor 13 jarigen he, einde quote...
is da nodig? das er wel 'n beetje over he!! ik denk trouwens dat deze "stoere jongen" veel sjans heeft gehad dat wij al een beetje verder waren, als ge u aangesproken voelt... volgende keer moogt ge da tegen ons ook eens zeggen!!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Yes, dat was ik ! Wit / grijze Specialized helm en rode Specialized vest op ne FlashStalen Worm wrote:hebt gij met de flash gereden? ik denk u aan de bevoorrading gezien te hebben toen wj juist verder reden , ma k was ni zeker, grijze speci helm?
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Vandaag tweede fase van het weekend voltooid (na 45 km in Mol), met natuurlijk het maximum km van nogis 45 ...
Voor mij lag de pitstop ietskes verkeerd, omdat de spieren lekker konden afkoelen om daarna die stevige hellingen op te moeten. En dan nogwa te laat eten, dan was het dipje op 20 km officieel
.
Toch content da'k op geen enkele afsplitsing naar de 28 km heb afgedraaid ! super-coole tocht, totaal geen last van de watervloed van de laatste weekjes.
Was ook wel blij met de affiches "gevaarlijke afdaling" ; op die met de grove boomwortels ben ik springbok-hoppend in het kippegaas beland, gelukkig wel deze keer zonder stroom ... tja, in tegenstelling tot de meningen van de experten, kan dië fully inderdaad ook sterk hoppen met de twee wieltjes tegelijk
Voor mij lag de pitstop ietskes verkeerd, omdat de spieren lekker konden afkoelen om daarna die stevige hellingen op te moeten. En dan nogwa te laat eten, dan was het dipje op 20 km officieel
Toch content da'k op geen enkele afsplitsing naar de 28 km heb afgedraaid ! super-coole tocht, totaal geen last van de watervloed van de laatste weekjes.
Was ook wel blij met de affiches "gevaarlijke afdaling" ; op die met de grove boomwortels ben ik springbok-hoppend in het kippegaas beland, gelukkig wel deze keer zonder stroom ... tja, in tegenstelling tot de meningen van de experten, kan dië fully inderdaad ook sterk hoppen met de twee wieltjes tegelijk
Ik heb een handschoen zien liggen op de steenweg naar werchter, wss die van jou, had ik het bericht nu eerder gelezen kon ik ze meenemen.El Grande wrote:Iemand handschoenen van Sealskinz gevonden. Heb ze op het dak van de wagen laten liggen. Ik stond geparkeerd net op de weg aan de sporthal. Ik ben tegen 12.45 vertrokken.
De kans dat ik iets hoor is klein maar ja, beter iets doen dan niets doen.
Hoop op positief nieuws.
Groetjes,
Joris
Perfecte tocht gereden, het voorval met de gestolen fiets kon vermeden worden. Heb even bij de mannen aan de fietsbewaking gestaan en daar kon je totaal niet een fiets even over de afspanning nemen of een fiets meenemen met de smoes, ik ben het ergens vergeten, dus de organisatie valt niets te verwijten.
op naar 2011
- copperhead
- Mountainbiker
- Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon
Post by copperhead »
En het ergste is dan nog dat het waarschijnlijk ook een biker isdavefsr wrote:man man wie doe nu zoiets?!! ge moet echt lef hebben!
hopelijk duikt de fiets toch nog ergens op ...
ge hebt dus echt overal smeerlappen zitten...
Re: merida 96 carbon
Hiervoor dienen dus die bewaakte fietsstallingen !!full speed down wrote:Heeft er iemand toevallig iemand een zwart -rood-witte merida 96 carbon,met allemaal topmateriaal op,aan de hand zien nemen,toen die geparkeerd stond onder de witte ingangstent? rond half 12.
Deze fiets is dus ontvreemd binnen de 5min dat we binnen zijn geweest om naar den tombola te gaan kijken(horen).
er is uiteraard een beloning voor een tipgever voorzien die uiteindelijk naar de fiets zou leiden. alvast bedankt voor mogelijke tips.
ps. leuke toer,maar dit is voor ons wel een serieuze afknapper.
Ik heb nu ook een dure fiets gekocht en laat deze ook niet onbewaakt achter (zeker niet als er een bewaakte fietsstalling is) want dan kom je zo'n zaken tegen. Maar blijf het toch smerig vinden van mensen die op een toertocht denken aan een fiets stelen. Gewoonweg degoutant !! Ik hoop toch voor jou dat je fiets terecht komt!!