In de jaarkalender( het kleine boekje waar meer dan 1000 leuke tochten in staan. Wielertoerisme en mountainbike) Staat toch bij dat het fietspromo is.
En op de site van fietspromo stond deze ook
Kan je eigenlijk ergens zien hoeveel punten je al hebt?Ghost-biker wrote:fietspromo op zaterdag leverd 2 punten op volgens de tabel in hun magazine.hanske636 wrote:In het programmaboekje staat deze nogthans, zoals 1908rider zegt, aangegeven als 4 punten.rubenv wrote:Was een fietspromo rit. Dus dat is volgens mij altijd maar 1 punt
Heb het inderdaad vergeten te vermelden, maar de nieuw startlocatie is stukken beter dan de vorige en bij deze zeker de douches. Hopelijk kunnen ze deze locatie houden.
Post by spaghetti_2 »
Post by Ghost-biker »
inloggen met gebruikersnaam en paswoord op de site van de vwb. Hier kan je dan een overzicht opvragen van al je gereden ritten welke punten hebben opgebracht. Kan soms wel even duren eer de laaste punten erbij zijn geteld.rubenv wrote:Kan je eigenlijk ergens zien hoeveel punten je al hebt?Ghost-biker wrote:fietspromo op zaterdag leverd 2 punten op volgens de tabel in hun magazine.hanske636 wrote: In het programmaboekje staat deze nogthans, zoals 1908rider zegt, aangegeven als 4 punten.
Heb het inderdaad vergeten te vermelden, maar de nieuw startlocatie is stukken beter dan de vorige en bij deze zeker de douches. Hopelijk kunnen ze deze locatie houden.
Heb gekeken op de site van vwb, maar daar staat geen enkele rit van mij op. Heb dan wel alleen fietspromo ritten gedaan.
Ok bedankt, heb het gevondenGhost-biker wrote:inloggen met gebruikersnaam en paswoord op de site van de vwb. Hier kan je dan een overzicht opvragen van al je gereden ritten welke punten hebben opgebracht. Kan soms wel even duren eer de laaste punten erbij zijn geteld.rubenv wrote:Kan je eigenlijk ergens zien hoeveel punten je al hebt?Ghost-biker wrote: fietspromo op zaterdag leverd 2 punten op volgens de tabel in hun magazine.
Heb gekeken op de site van vwb, maar daar staat geen enkele rit van mij op. Heb dan wel alleen fietspromo ritten gedaan.