Za 09/10/2010 Staden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

=D> =D> =D> =D> =D> morgen start ik terug !echt een mooie rit maar toch weer op m'n smikkel gegaan langs het militair domein ( gewoon uit schrik van de vorige keer daar zwaar te vallen )
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

zo , we staan op punt om te vertrekken , tegen 8.15 mag je ons verwachten :P
het mtb team Grysperre :bounce: :bounce:
aji
Mountainbiker

Post by aji »

gistern avond de 30km gereden en alles tiptop in orde =D> , mooi parkoer met hoog off road gehalte =D> , mooie bevoorrading, afspuitplaats in orde.Aan allen die twijfelen voor vandaag #-o , onnodig de spetters hebben der ne spetterende TT van gemaakt. =D> =D> =D>
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Prachtige avondrit! Met als hoogtepunten de streek van Houthulst,vooral het bos en de keuneleute! =D> Proficiat aan de organisatie =D> Tot volgend jaar...
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Gisteravond met zijn drie (Lady Jägereister en 'n Dikn) vertrokken vanuit Houthulst met véloke richting de buren op de Vijfwegen. Ik kan alleen maar ze dat de Spetters de max uit de streek gehaald hebben, nog leuker is dat we onze streek ne keer in 't donker te zien kregen :lol: :lol: en alles perfekt berijdbaar. Verzorgde bevoorrading en een toffe après. =D> =D> =D>

Spetters, doe zo verder zou ik zeggen =D> =D> =D>

Deze Erika's Baaikers hebben zich in ieder geval rot geamusseerd.

Alvast enkele picskes.
http://picasaweb.google.com/1975jagerme ... 7079980690

Zondag 16 Januari 2011 11e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.

slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Gisterenavond vertrokken met vriend Bekka voor de basislus in het donker!! Het was echt een heel mooie tocht met een heel lekkere bevoorrading. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Ons geweldig geamuseerd want voor Bekke was het zijn eerste nightride en ik denk dat hij de smaak te pakken heeft. Na vorige week te gits en deze week staden, zijn we vertrokken voor enkele leuke weken met avondritjes!!!! =D> =D> =D> =D> =D>
Als alle ritjes van dergelijke amusementswaarde zullen zijn, zal het een topseizoen worden!!!! Aan de organisatie een dikke 10 en zeker tot volgend jaar =D> =D> =D> =D> =D> =D>
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

zeer leuk herfsttochtje (basislus plus rood en paars) met verassend veel off road, en een zeer verzorgde organisatie, chapeau
sofeurken
Mountainbiker

staden

Post by sofeurken »

deze morgen ook hier gestart om 8u15,geen grysperres gezien?als t ik geweten had anders misschien een eind meegebold(heb er wel maar 65 gedaan,moest nog werken in de namiddag)voor de 1ste x met een 29er,bolde wel goed.t vrouwtje had de blauwe,rode en paarse lus die duidelijk de zwaarste was zei ze,ik basis,groen en rood en vond ze eigenlijk allemaal nog goed lopend.t was toch nergens echt ploeteren.lekkere cake op de bevoorr! :P
Braket
Mountainbiker

Post by Braket »

Deze morgen gereden. Alle lussen gereden
Mooiste lussen waren basis + groene lus.
Paarse lus veel op en neer maar veel verhard, enkel één strook onverhard + de keuneleute die super is en nog een stukje bos.
En eindigen met de oranje lus die voor mij het zwaarst waren. Lange onverharde stroken die zwaar waren (lang gras)
De laatste 10 km was afzien (10 km te veel voor mij)
Bevoorradingen waren heel goed en goed verspreid
Totale afstand 106 km met AVS van 22.9
spetterke
Mountainbiker

Post by spetterke »

Dank aan alle deelnemers aan onze spettertocht. =D>
Na de vele voorbereidingen doet het deugd dat iedereen van deze tocht heeft kunnen genieten.
Onze eerste avondrit is goed meegevallen, het uitzonderlijke zachte weer op zaterdag maakte alles nog aangenamer, en we zijn weer een ervaring rijker.
Tot volgend jaar, voor weer een 'spetterende' tocht! :lol:
Post Reply