Ik weet nog niet waar ik ga rijden binnen twee weken.
Waarschijnlijk ergens in Luxemburg ofwel tocht in Halle???
Geen idee, we zien wel.
Groeten
Zo 05/09/2010 Olloy-Sur-Viroin
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
@ Cartero Ik weet nog niet waar ik ga rijden binnen twee weken.
Geen idee, we zien wel.
Groeten
Geen idee, we zien wel.
Groeten
señor cartero wrote:K'dacht het dat jij dit was...K'zag je in Bouillon ook van ver ergens aan de finish, maar je verdween in de menigte toen ik naar de douches wandelde...
Komend weekend kan ik spijtig genoeg niet naar Anderlues of Hollange, k'moet op zaterdagavond naar een feest.
Bouillon was voor mij op de 90km wel redelijk technisch, maar t'kon nog ver van tippen aan Olloy!
T'bolde inderdaad beter in Bouillon, mijn resultaat is er ook het bewijs van.
K'heb ook gelet op die mist die zo laag in het dal bleef hangen...super hé!
De volgende keer dat ik je tegenkom maak ik mij bekend, ist goe?
hihi
Ps: waar rij je binnen 2 weken?
Groetjes!
Señor Carterofoxy lady wrote:@ cartero --> Goed gezien!!! Ik rijd met donkerrode rocky vertex 50. Herdersmarathon, Houffalize, Olloy, Bouillon... Ik was daar ook. Volgend weekend wordt het Anderlues, denk ik...
Bouillon ( 70 km) stelde technisch heel weinig voor, maar het parcours bolde wel goed en ik heb een stuk sneller gereden dan vorige week in Olloy! Was wel fun, en prachtige natuur met die mist enz...
Misschien tot de volgende tocht ????
señor cartero wrote:Ook zwaar afgezien! Mijn gemiddelde lag nooit zo laag in een ardennentocht.
De volledige 100 km gereden![]()
Maar fantastische organisatie en supermooie streek!
Een droomparcours!
Op naar Bouillon voor de 90 km!
@ foxy lady...rij jij met een Rocky Mountain met wit en paarse kleur?
Dan heb ik u al meermaals tegen gekomen op marathons als Herdermarathon, Houffalize en ook hier in Olloy ben ik je voorbij gestoken denk ik...
Je bent blijkbaar ook een fanatieke bikester....
Maybe tot in Bouillon!!