Van waar zijn jullie?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Shrek
Mountainbiker

Post by Shrek »

Booischot, deelgemeente van heist op den Berg of "op den Hoop" zoals Jef het zo mooi zegt. 8)
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

Shrek wrote:idd, Is dat u bekend???
A little bit. Ik ben daar al eens een paar keer komen volleyballen. Ik ben ingeweken Nijlenaar en heb het oerlelijke dialect hier al een beetje geleerd. Vandaar dat ik wist dat ze "Booischot" hier als "Buschot" uit hun keel wringen. (net zoals Heurthout, Hértals, Gésha, Puijel, Hést, Balder ....) :lol:
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Gert wrote:Ik zou graag weten met wie ik hier allemaal te doen heb! Ik ben van Retie uit de provincie antwerpen. Van waar komen jullie?
Yow ben hier nieuw en ben ook uit wvl. Meerbepaald uit Wielsbeke. k Weet nog nie goe oe dat marcheerd maar k zal wel rap leren . See you...
VdB
Mountainbiker

Post by VdB »

Yow Gert, ben ook van Wielsbeke. Ben je al lang bezig met MTB?
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Jfk is er recht op,t is inderdaad ik die van Wielsbeke ben. Ik doe al een kleine tien jaar aan mountainbike. Vroeger wat compititie gedaan, nu puur recreatief alhoewel dat ik nu ook nog wel eens in het rood zou durven gaan. Greetz...
Last edited by levensgenieter on Tue 17 Dec 2002 17:34, edited 1 time in total.
gotcha
Mountainbiker

Post by gotcha »

Hey,

Ik kom uit zwijnaarde (tegen Gent) en word dit jaar 30

Greetz
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Ikke ook maar opbiechten, ben bijna 35jaar en kom uirt Berendrecht (A'pen). Ik ga dus veel fietsen in Zandvliet, Stabroek, Hoogerheide(NL), Ossendrecht(NL) ,Putte(B+NL) geen vaste routes maar vele kilometers MTB-plezier.
In de zomer regelmatig in de Ardennen (Aywaille, Remouchamps, Harze, Trois-Ponts,enz..) Ouders hebben caravan in Remouchamps dus steeds weekend overnachten (gratis).
sven
Mountainbiker

Post by sven »

ikke ben van Haaltert naast Aalst(leve carnaval!!!) en ik ben 19 jaar.Ik ben al 2 jaar bezig met biken en in de zomer met de koersfiets maar komende zomer breng ik op mijn MTB door.
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

Dingo wrote:ik ben van Koersel, tegen Beringen

Dan zijn we ongeveer van het zelfde dorp ,ben van Stal. :P :P :P

Er zijn twee vaste routes in de buurt ; Leopoldsburg (van de militairen maar vrij te berijden) en De Meyland Mountainbike Route (Bloso) en voor de rest woon ik tegen het militair domein aan dus..... .
Tommie
Mountainbiker
Location: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Post by Tommie »

Gert wrote:Ik zou graag weten met wie ik hier allemaal te doen heb! Ik ben van Retie uit de provincie antwerpen. Van waar komen jullie?
Ben van Vlaams-Brabant. Aarschot (langdorp). Nog bikers van Langdorp??
Post Reply