Ardennes Trophy (La Reid- Theux) 24/05/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

afzien, rondkijken, voor mij wordt het bibberen... heb nummer 13 en tzal zo ongeveer mijn 13de deelname zijn. brrr....
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Iegienie wrote:afzien, rondkijken, voor mij wordt het bibberen... heb nummer 13 en tzal zo ongeveer mijn 13de deelname zijn. brrr....
Bibberen?? Uw voorspelde 24graden in Waimes komen toch al uit... 8)
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Shorty wrote:
Iegienie wrote:afzien, rondkijken, voor mij wordt het bibberen... heb nummer 13 en tzal zo ongeveer mijn 13de deelname zijn. brrr....
Bibberen?? Uw voorspelde 24graden in Waimes komen toch al uit... 8)
ciaow, bella !!

esso une numero italiano, enne die numero 13 es in Italia un grande numero de grando geloekoo !
kristof-taurine
Mountainbiker

Post by kristof-taurine »

De 70 km gereden, wat er 83 km geworden zijn, verkeerd gereden, was blijkbaar ook niet de enige!
Zalig weer, mooi parcour, vond het toch de moeite
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

Den deze is ook verkeerd gereden (als één van de eerste denk ik)
Mijne teller is op 108km en 2800hm gestopt ! Iets meer dan de bedoeling was :-). Weg was de goeie tijd dus!
Next time better !
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

de 90km gedaan en ook verkeert gereden had er 105 veel tijd verloren dus veel volk verkeert
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Amai, even met beide voeten op de grond vandaag...
Gestart voor de 90 en afgeslagen voor de 50...
Blijkbaar waren de kilometers en hoogtemeters van de Herdermarathon nog niet zo goed verteerd, want de benen voelden van in het begin zwaar aan. Zeer raar gevoel, want ik kon overal boven rijden maar toch had ik het gevoel dat het niet draaide.
Na 20 km voelde ik mij dan een tiental kilometer supergoed, en dan ging het opeens weer niet meer.
Normaal gezien rij ik koste wat kost uit, al ben ik stikkapot, maar nu had ik gewoon geen zin meer om nog lang op m'n fiets te zitten. Misschien de laatste weken wat te veel in de Ardennen gereden, waardoor het echt speciale er wat af was, ik weet het niet...
Afgedraaid voor de 50 dus, en hier wel nog van kunnen genieten, als was ik toch blij dat ik er was...
Op de tocht zelf zoals gewoonlijk weer niets aan te merken: schitterend parcours met mooie klimmen en leuke, technische afdalingen. Uitstekende bevoorradingen en op de gevaarlijke punten seingevers.
Alleen jammer dat ik de moed niet meer had om er langer van te genieten.
Op de 50 km had ik trouwens 1400 hm's, dat kan al tellen over zo'n afstand.
kimbo
Mountainbiker
Location: rotwild R1FS,trek fuel,endorfin vp 4sl,bmc team machine,thompson beachbike

Post by kimbo »

Idem hier,108km een uur zonder drank en eten,vond de bepijling nr het einde toe algemeen een ramp.Had nochtans perfect mijn wedstrijd ingedeeld mr na 95km ging het licht finaal uit.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Beetje belachelijk dat Erwin Bakker uit de uitslag gehaald wordt (info Lily).
Hij mag wel starten maar niet aankomen?
swakke
Mountainbiker

Post by swakke »

Idem hier de 70 zijn er 84 geworden en 2000hm, dat kan gebeuren als je de pijlen op de grond kalkt,de eerste hebben daar geen last van maar als er een paar 100 bikers over gereden zijn dan zijn de pijlen weg!!!
En nergens een bord met "u bent te ver" ofzo ...Dan was het maar een goeie training. :drunk:
Post Reply