Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Larwing& wrote:
Herder Alex² wrote:8u30 als je aan de Herderslocomotief wil hangen ... :wink: De turbo's worden pas aangezet na de 1ste bevoorrading... :-D
Kan iedereen hier mee starten?
Tuurlijk, dat heet dan "wagonnetje aanhaken" :wink:
VHJ
Mountainbiker

Post by VHJ »

Hallo,

Ik zal ook aanwezig zijn voor de 73Km. ik zal er zijn om 8u30 om aan het Herderslocomotief hangen. ik moet zeggen ik ben meer een diesel ik kom maar laat onder stoom, maar ik eens onder stoom ben :oops: :oops: is er geen gouwen meer aan. #-o #-o

Tot Morgen 8u30
old walker
Mountainbiker

Re: Lotenhulle

Post by old walker »

betonboerke wrote:Na de herders nu een beetje rustiger, samen met Old Walker en Pimke . [-o< [-o<
Eerst een lekker ontbijt en dan vliegen we er in als we nog kunnen =D> =D> misschien kunnen we niet meer vliegen hebben we te veel binnen :lol: :lol:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

morgen ook aanwezig tegen 8h30 voor de 72km, kwestie van rustig de benen los te rijden in een voor mij onbekende regio

:bounce:
jempi
Mountainbiker

Post by jempi »

ik kom ook eens af
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Heb hier ooit al eens gestart wordt tijd dat ik hier nog eens aanzet ga voor de 72 km in de voormiddag :roll:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Heb van de 'grote chef' een extra 'window' gekregen. Kan dus starten voor de grote toer. :bounce:

@veteeteetje: koffietijd is starttijd? :roll: :wink:
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

ik start samen met baziel en bartman om 7.45u.
als traxer en veeteetje hun koffie al binnen hebben, starten we mss samen.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Gdvrrr , t'is nu al een jaar da alle van m'n vroegere compagnons het laten afweten , officieel MTB'en ze nog allemaal maar telkens is er wel ne reden om nie te kunnen.
Knieën kraken , vallingske , ketting piept , remmen versleten enz enz. :roll: :roll: :roll:

K'begin het beu te worden alleen te rijden dus......
Morgen ben ik hier en k'zal wel ergens mijn wagonnetje aanpikken! :wink:
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Ik ga om 08:00 met de auto in Ninove vertrekken. Op mijn fietsrek is nog plaats voor 1 fiets. Moest iemand interesse hebben, mijn GSM nr staat in mijn profiel, bel maar eens, de rest van de avond zit ik niet meer achter de pc.

Ten laatste om 09:00 neem ik de start in Lotenhulle. Moest iemand zijn wagonnetje willen aanhangen, of beter gezegd, mocht ik ergens kunnen aanhangen, laat dan maar iets weten.
Post Reply