Tuurlijk, dat heet dan "wagonnetje aanhaken"Larwing& wrote:Kan iedereen hier mee starten?Herder Alex² wrote:8u30 als je aan de Herderslocomotief wil hangen ...De turbo's worden pas aangezet na de 1ste bevoorrading...
Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
-
old walker
- Mountainbiker
Re: Lotenhulle
Post by old walker »
Eerst een lekker ontbijt en dan vliegen we er in als we nog kunnenbetonboerke wrote:Na de herders nu een beetje rustiger, samen met Old Walker en Pimke .![]()
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Heb hier ooit al eens gestart wordt tijd dat ik hier nog eens aanzet ga voor de 72 km in de voormiddag 
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Gdvrrr , t'is nu al een jaar da alle van m'n vroegere compagnons het laten afweten , officieel MTB'en ze nog allemaal maar telkens is er wel ne reden om nie te kunnen.
Knieën kraken , vallingske , ketting piept , remmen versleten enz enz.
K'begin het beu te worden alleen te rijden dus......
Morgen ben ik hier en k'zal wel ergens mijn wagonnetje aanpikken!
Knieën kraken , vallingske , ketting piept , remmen versleten enz enz.
K'begin het beu te worden alleen te rijden dus......
Morgen ben ik hier en k'zal wel ergens mijn wagonnetje aanpikken!
- MC Johan
- Mountainbiker
Ik ga om 08:00 met de auto in Ninove vertrekken. Op mijn fietsrek is nog plaats voor 1 fiets. Moest iemand interesse hebben, mijn GSM nr staat in mijn profiel, bel maar eens, de rest van de avond zit ik niet meer achter de pc.
Ten laatste om 09:00 neem ik de start in Lotenhulle. Moest iemand zijn wagonnetje willen aanhangen, of beter gezegd, mocht ik ergens kunnen aanhangen, laat dan maar iets weten.
Ten laatste om 09:00 neem ik de start in Lotenhulle. Moest iemand zijn wagonnetje willen aanhangen, of beter gezegd, mocht ik ergens kunnen aanhangen, laat dan maar iets weten.