Za 08/05/2010 Reningelst
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bergdal Reningelst MTB
- Mountainbiker
Post by Bergdal Reningelst MTB »
Bedankt aan de 520 deelnemers. Das toch niet mis.
Ik stel voor dat iedereen volgend jaar één iemand extra meebrengt en dan zitten we boven de 1000.
We hebben ons best gedaan, bedankt voor de reacties en volgend jaar proberen we nog beter te doen door jullie suggesties indachtig te zijn.
Tot volgend jaar.
Als er tussen jullie mensen zijn die ook graag op de koersfiets rijden: ploegentijdrit op dinsdag 27 juli om 18 uur.
http://www.wielerclubbergdal.be/?pagina=ploeg_ins
Ik stel voor dat iedereen volgend jaar één iemand extra meebrengt en dan zitten we boven de 1000.
We hebben ons best gedaan, bedankt voor de reacties en volgend jaar proberen we nog beter te doen door jullie suggesties indachtig te zijn.
Tot volgend jaar.
Als er tussen jullie mensen zijn die ook graag op de koersfiets rijden: ploegentijdrit op dinsdag 27 juli om 18 uur.
http://www.wielerclubbergdal.be/?pagina=ploeg_ins
-
Bergdal Reningelst MTB
- Mountainbiker
Post by Bergdal Reningelst MTB »
Er is ook een zonnebril en een polshorloge gevonden. Indien iemand denkt dat het van hem is, stuur me een privebericht.
-
Tomaz
- Mountainbiker
ook benieuwd naar de hm van de 60 (61 en een sjiek km)
zalige tocht, maar misschien had ik toch beter een andere gekozen voor mijn eerste 60km op de mtb ooit. Heb de km serieus afgeteld naar 't einde toe. Volgend jaar beter voorbereid!
En ja, jammer genoeg niet zo veel volk op de baan...
By the way, op de baan naar huis tijdje achter astra met plak HUB xxx gereden? Van waar zijn jullie?
zalige tocht, maar misschien had ik toch beter een andere gekozen voor mijn eerste 60km op de mtb ooit. Heb de km serieus afgeteld naar 't einde toe. Volgend jaar beter voorbereid!
En ja, jammer genoeg niet zo veel volk op de baan...
By the way, op de baan naar huis tijdje achter astra met plak HUB xxx gereden? Van waar zijn jullie?
-
Bergdal Reningelst MTB
- Mountainbiker
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
vorige zaterdag ook genoten van deze toertocht alles was in orde
het verslagje staat te lezen op de chouffe site www.choufkes.be
graag tot volgend jaar en dan voor de volle afstand
het verslagje staat te lezen op de chouffe site www.choufkes.be
graag tot volgend jaar en dan voor de volle afstand