Knurrebikers lady wrote:Zaterdagmorgen na een kort nachtje de MTB op richting Aalter. Vandaar mocht ik mee met sympa Willem Tell'ers - Knurrebikers mee den otto naar Zulte waar Fientje ook zou komen.
Zoals elk jaar was het weervrouwke De Gouverneur terug goed gezind en de organisatie super te noemen. Hiervoor heb ik graag 5 eur over en dan nog voort goeie doel ! Weeral sympa personeel, uitgebreide bevoorradingen en super bewaakte fietsenstalling
kortom niets aan te merken
![]()
Rond 08u45 samen met Fientje aangezet voor onze 1e mountainbikeronde van 60 kms. Mooi ritje met de nodige off-roadstroken, enkele mooie privéstukken en singletracks en daarbovenop nog 2-tal vettige stukjes en wat hoogtemeters. Meer moest dat niet zijn...
Alhoewel ... teneinde goede training te hebben, bij aankomst nogmaals aangezet voor de kleine mountainbiketoer van 45km.
Onze MTBabe Fien was weeral super sterk, amai ferm beentjes zulle![]()
Na 5u30 bikefun of 120km voldaan, tevree en moe aangekomen in de druk bevolkte zaal waar we nog even hebben bijgepraat.
Doe zo verder en tot volgend jaar !!!
---------------------
PS: Check our website www.mtbabescyclingteam.com
ja , wij zijn een eindje achter jullie blijven rijden, jullie rijden idd alebei sterk,ik ben degene waartegen je zei 'sorry' toe je vast zat in de modder.gr