ik bestel haast nergens anders meer
super shop en goedkoop snelle levering
een trouwe klant en krijg er afentoe wel een extratje bij
supersnelle antwoorde via mail
Ervaring met VRV-bikes
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
trainingsbeest
- Mountainbiker
Ik wil hier toch ook eens mijn ervaring posten.
Verleden donderdagavond voor het eerst een bestelling geplaatst.
Maandagvoormiddag bestelling ontvangen maar wat bleek, van de 2 bestelde en uiteraard betaalde XT-cassette's vond ik er maar één terug.
Ik vroeg me al af hoe ik dit zou kunnen bewijzen en gezien het mijn allereerste bestelling betrof ben ik verre van een trouwe en gekende klant.
Maandag een mailtje gestuurd, weinige ogenblikken later een antwoord gekregen met al een uitleg dat er de volgende dag ging gecontroleerd worden wie de verzending gedaan had.
Vandaag dinsdag een mailtje ontvangen dat de ontbrekende cassette morgen wordt opgestuurd.
Is inderdaad zo gebeurd en er zat nog een cadeautje bij

Verleden donderdagavond voor het eerst een bestelling geplaatst.
Maandagvoormiddag bestelling ontvangen maar wat bleek, van de 2 bestelde en uiteraard betaalde XT-cassette's vond ik er maar één terug.
Ik vroeg me al af hoe ik dit zou kunnen bewijzen en gezien het mijn allereerste bestelling betrof ben ik verre van een trouwe en gekende klant.
Maandag een mailtje gestuurd, weinige ogenblikken later een antwoord gekregen met al een uitleg dat er de volgende dag ging gecontroleerd worden wie de verzending gedaan had.
Vandaag dinsdag een mailtje ontvangen dat de ontbrekende cassette morgen wordt opgestuurd.
Is inderdaad zo gebeurd en er zat nog een cadeautje bij
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik heb ook wat besteld in de week, krijg ook wel direkt antwoord, nochtans,
gisteren voor de middag bevestiging gehad dat pakket opgestuurd is en spijtig genoeg vandaag nog niks ontvangen... ff mailtje gedaan en tracking nummer gekregen, maar daar staat ook geen verdere info op. had nochtans alles graag voor het weekend gehad
maar hier kunnen ze bij vrv bikes niets aan doen.
gisteren voor de middag bevestiging gehad dat pakket opgestuurd is en spijtig genoeg vandaag nog niks ontvangen... ff mailtje gedaan en tracking nummer gekregen, maar daar staat ook geen verdere info op. had nochtans alles graag voor het weekend gehad
maar hier kunnen ze bij vrv bikes niets aan doen.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
Paage,
ook met taxipost?
ik zie ondertussen wel dat het pakket is aangekomen in antwerpen X rond 16.00u
dus ik mag nog hopen??
ook met taxipost?
ik zie ondertussen wel dat het pakket is aangekomen in antwerpen X rond 16.00u
dus ik mag nog hopen??
-
Freggeltje
- Mountainbiker
Post by Freggeltje »
Altijd heel tevreden van de snelle en goede service. Naar de echte fietsenwinkel ga ik bijna niet meer en dat bespaart een HOOP geld!