3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Teksten met parcourbeschrijvingen van de verschillende afstanden staan online .Zo hebben jullie een gedacht wat jullie te wachten staat.
Voor de één de hemel,voor een ander het vagevuur en er bestaat ook nog zoiets als de hel.
Wij hopen voor jullie allen de hemel maar de hel ligt dichtbij.
Kwestie van vooral te doseren en voldoende bij te tanken onderweg.
Veel leesgenot. www.herdermarathon.be
Voor de één de hemel,voor een ander het vagevuur en er bestaat ook nog zoiets als de hel.
Wij hopen voor jullie allen de hemel maar de hel ligt dichtbij.
Kwestie van vooral te doseren en voldoende bij te tanken onderweg.
Veel leesgenot. www.herdermarathon.be
Last edited by herder levi on Sun 25 Apr 2010 17:21, edited 1 time in total.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
zal er wss niet geraken, niemand van de club rijd (en heb zelf geen rijbeweis) 
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
Dan doe ik hierbij een oproep naar de bikers omg antw/turnhout die zo vriendelijk wilt zijn me te komen oppikken.MaC'Red wrote:niemand met wie ge kunt carpoolen ?? er zal toch wsl iemand zijn die komt hé van uw buurtdevil biker wrote:zal er wss niet geraken, niemand van de club rijd (en heb zelf geen rijbeweis)
MaC'Red
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Anders eens polsen bij de STR mannendevil biker wrote:Dan doe ik hierbij een oproep naar de bikers omg antw/turnhout die zo vriendelijk wilt zijn me te komen oppikken.MaC'Red wrote:niemand met wie ge kunt carpoolen ?? er zal toch wsl iemand zijn die komt hé van uw buurtdevil biker wrote:zal er wss niet geraken, niemand van de club rijd (en heb zelf geen rijbeweis)
MaC'Red
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
STR mannen ?s-biker gert wrote:Anders eens polsen bij de STR mannendevil biker wrote:Dan doe ik hierbij een oproep naar de bikers omg antw/turnhout die zo vriendelijk wilt zijn me te komen oppikken.MaC'Red wrote: niemand met wie ge kunt carpoolen ?? er zal toch wsl iemand zijn die komt hé van uw buurt
MaC'Red
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ik stond vorig jaar na 40km al zo goed als geparkeerdkawa wrote:Pie Bus wrote: Maar... wat zijn 25 km als je er al 100 gedaan hebt? De 125 is dus nog niet volledig uit mijn gedachten![]()
Ik ga het toch bij 80km houden, zeker met die hoogtemeters...
Uit ervaring weet ik dat ik na zo'n afstand ineens kan stilvallen
Dees jaar beloven ze nog meer waalse paden zoals in de "koninginnetocht der vlaamse ardennen" , waarvan de editie 2008 als één der mooiste tochten in mijn geheugen gegrift staat.
Ik zou zeggen houdt U nie in, en als de weergoden het toestaan zijn we opnieuw paraat voor de volledige menu, inclusief den dessert op't voetbalplein.