dat is voer voor een andere discussie, wanneer gaan we hier ns supermarkten hebben die zoals in de US 24u open zijn?
Lekker relax zondagnacht gaan shoppen
Off topic I know.
Hoe zat dat weer met die wal en die stuurlui ?pacer wrote:dat een organisatie dan wat langer 'moet' werken, tja dat moeten ze er maar bijnemen, met zulke hoge deelnemersaantallen (3000?!) dan kan je al ns een extraatje doen, de vetpot achteraf komt wel terecht niet?
dan rijde ze in den donker ...Supernaut wrote:Ze kunnen misschien een oproep doen aan den UCI om het vertrekuur van het WK cyclocross te verplaatsen naar 16u .
Dan kan ik zondag rustig om 12u een tt'ke doen een pintje drinken .
Bij thuiskomst kan mijn madam mij voorzien van een blond leffeke en een zakske chips als ik in de zetel plof om naar TV te kijken .
![]()
Juist,pacer wrote:Het zijn maar voorstellen, om bv. af en toe eens een organisatie te hebben die er wil uitspringen, die het anders wil aanpakken.
Het nightride principe is toch ook zo'n beetje gegroeid.
Zoals al gezegd, is het idd een kleinere groep die liever later wil starten en waar de organisaties minder rekening mee gaan houden, maar het aankaarten moet zeker kunnen niet?
Qua wal en stuurlui, heb de nodige ervaring, wees gerust, ook menig TT en wedstrijd gebold, mij niet gelaten, ik ken genoeg van ons landje om als een grote jongen er ns op uit te trekken hoor.
Met discussie hou je je vizier scherp.